sobota, 11 stycznia 2020

Barbie® Doll as Marilyn™ in the Red Dress from Gentlemen Prefer Blondes™ 1997 - Hollywood Legends Collection®

Jeśli ktoś z Was zagląda na moje instagramowe konto, widział już zapewne bohaterkę dzisiejszego wpisu - Barbie® Doll as Marilyn™ in the Red Dress from Gentlemen Prefer Blondes™ 1997. Razem z nią wydano dwie inne lalki:
Barbie® Doll as Marilyn™ in the Pink Dress from Gentlemen Prefer Blondes™
oraz
Barbie® as Marilyn™ in the White Dress from The Seven Year Itch™
Fotografie całej trójki poniżej, zdjęcia pochodzą ze strony barbie.mattel.com

Image for  from MattelImage for  from MattelZnalezione obrazy dla zapytania Barbie® as Marilyn™ in the White Dress from The Seven Year Itch™

Jak widzicie wszystkie Marylinki są piękne i wybór jednej, gdy dysponuje się ograniczonymi zasobami finansowymi, jest trudny. Wybrałam jednak Barbie w czerwonej sukni, mam sentyment do sceny filmowej, w której aktorka występowała w tym stroju razem z Jane Russell. Pamiętam, gdy oglądałam ją razem z babcią lata temu, obie byłyśmy zachwycone olśniewającymi kreacjami obu bohaterek filmu, wspaniałą muzyką i choreografią.

Podobny obraz
Źródło: pinterest.at

Podobny obraz
Źródło zdjęcia: pinterest.com
A tu już moja Marylin, jeszcze nieodpakowana. Pudełko było zniszczone, a błyszczące pantofelki latały za plecami lalki, otworzyłam więc bez żalu.


Lalka jest fenomenalna, nie tylko podobieństwo Barbie do aktorki zachwyca, ale także szczegółowo odtworzona kreacja.


Buzia lalki to hedmold Super Star, pomalowany tak umiejętnie, że podobieństwo do pierwowzoru jest uderzające. Platynowe włosy ułożone są w krótką fryzurkę, a na niej mamy nakrycie głowy składające się z "rubinów" i nieco już (niestety) zleżałych piór. Barbie ma ponad 20 lat i ten element stanowczo nie wytrzymuje próby czasu.

Lalka ma przepiękną metalową biżuterię z diamentami (a jakże!) i rubinami.


Głęboki dekolt sukni wypełniono cieniutką, przejrzystą tkaniną w kolorze cielistym. Cały strój pięknie się mieni za sprawą brokatowych esów-floresów.


Wszystkie detale oddano znakomicie, a jak wiecie uwielbiam detale :)


Śliczna i delikatka buzia lalki zachwyca. Bardzo się cieszę, że mam Marilyn w swojej kolekcji, gdy na nią patrzę przypomina mi się moje dzieciństwo i wiele miłych chwil. 


Zawsze miałam olbrzymią potrzebę obcowania z pięknem i zbieranie Barbie jest jedną z pasji, dzięki której mogę to pragnienie realizować.


12 komentarzy:

  1. Wspaniała, a buzia przecudna. Gratuluję spełnienia marzenia. Oby jak najwięcej udanych lalkowych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. While celebrity dolls are not for me, this is a very nicely done doll. Her gown is almost a true copy of Ms. Monroe's and they did a very good job on the face paint. You have a very nice doll here.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest doskonała! Podobieństwo do pierwowzoru jest uderzające, a że Marylin była piękna, to Twoja lalka marzeń nie może być inna. Zachwyciłam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała. Jaka dbałość o detale! Nie to co teraz. No i ilość biżuterii! W dodatku jak piszesz nie plastikowej. Ja miałabym prawdziwy dylemat, gdybym miała wybierać z trzech, bo każda grzechu warta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wspaniała! Headmold Superstar świetnie oddaje piękne rysy twarzy Marilyn. Cudne włosy, cudny malunek twarzy i suknia też cudna. Zwróciłam uwagę na buty, są rewelacyjne! Jedna z moich Barbioch też takie posiada, ale w fiolecie. Za nic w świecie nie chcą się trzymać stóp, ale i tak są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, buciki cudo 💕 ale nie chcą się trzymać stóp.

      Usuń
  6. Przepiękna lalka! Wpadłam w zachwyt. Strój rzeczywiście zachwyca szczegółami. :)

    OdpowiedzUsuń