czwartek, 14 listopada 2019

Tropical Splash Barbie 1994

Dziś, na przekór coraz krótszym i chłodniejszym dniom, zaprezentuje się Wam plażowy klasyk Mattela - Tropical Splash Barbie z 1994 roku. Nigdy nie byłam fanką plażowych kolekcji lalek, ale serię Tropical Splash wyróżnia naprawdę piękna biżuteria i stroje plażowe.

Źródło zdjęcia: pinterest.com

Moją Barbie wypatrzyłam na olx i choć kupiłam ją bez pudełka dotarła do mnie w doskonałym stanie. Po cichu podejrzewam, że poprzednia właścicielka musiała ją stosunkowo niedawno rozpudełkować.


Ze swojej strony dodałam lalce różowe szpilki. Wiem, że w przypadku plażowej Barbie ten dodatek nie ma najmniejszego sensu, ale ja bardzo nie lubię bosych lalek w mojej kolekcji.


Twarz to oczywiście Super Star w pięknym i harmonijnym wydaniu. Włosy mają odcień złotego blondu.


Nasza dzisiejsza bohaterka ma bardzo ciekawą biżuterię w kolorze złotym. Szczególnie wyróżniają się masywne kolczyki z wzorem nawiązującym do tego na kostiumie kąpielowym.


Sam kostium jest czarny, ale ten odcień ginie gdzieś przykryty kwiatowym wzorem w kolorach mocnego różu, złota i zieleni.


Brak światła spowodował, że zrobiłam sesję na oknie - pierwszy raz w tym roku, ale na pewno nie ostatni.


W tle, mocno kontrastująca z letnią Barbie, jesienna kolorystyka.




10 komentarzy:

  1. Śliczne są, tylko nie rozumiem, po co kobietom na plaży biżuteria? Co prawda są ludzie , którzy się z tego cieszą. Np. mój kolega, który lata po plażach z wykrywaczem metali ;) Oprócz monet zawsze znajduje jakieś pierścionki, łańcuszki, zawieszki, a nawet obrączki ślubne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your doll is beautiful, in excellent condition.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, ja też chyba zrobię zdjęcia na oknie, bo inaczej nie opublikuję nic w najbliższym czasie :) Twoja Barbie to prawdziwy klasyk w najlepszym plażowym wydaniu. Ja też nie byłam wielką zwolenniczką plażówek, ale ostatnio się do nich przekonałam. Wiele plażowych Barbie posiada wspaniałe gatunkowo włosy, a Twoja jest tego przykładem. Poza tym ich makijaże są często fantastyczne, spójrz na taką Glitter Beach czy Sun Sensation. Nawet proste rączki PTR polubiłam ostatnio za sprawą Fashion Play. Co zaś się tyczy butów u plażówek, jeśli uda mi się upolować malezyjską wersję Sun Sensation, to dostanie ode mnie złote klapeczki, bo nie zdzierżę by mi się boso po witrynie pałętała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, te włosy i wszystkie detale. Szkoda, że teraz nie robią już takich fajnych lalek. Z drugiej strony ile to frajdy jak się uda taką gwiazdę upolować 😀

      Usuń
  4. Prześliczna. I taka słoneczna. W sam raz, żeby poprawić humor. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Trafiłam tu, bo dostalam próbkę perfum Versace, które pachną niemal identycznie jak perfumy dolączone do tej laleczki. Kojarzą mi się tak bardzo z dzieciństwem. Mówiłam na nią Barbie hawajska :D Niestety moja dośc szybko wyłysiała. Nie wiem jak to mogło sie stać przy tak obfitych włosach! Zostały 5 włosów na krzyź. Teraz mam 30 lat, ale mam ją do dzisiaj. Czy dostałaś ją w zestawie z oryginalnym perfumem? Pozdrawiam, L

    OdpowiedzUsuń