piątek, 8 listopada 2019

Barbie® Inspiring Women™ Series Frida Kahlo Doll

Dziś pochwalę się Wam lalką, którą dostałam od kuzynki na urodziny. Prezent był całkowitym zaskoczeniem i bardzo się z niego ucieszyłam, ponieważ ten model Barbie był na mojej wishliście.

Lalka została wydana w ramach serii  Inspiring Women™ i jak widzicie jest to Frida Kahlo Doll.


Barbie dostała od Mattela niezbyt ciekawe ciałko, podobnie jak Barbie styled by Iris Apfel (KLIK). Artykułowane są tylko kolana i nadgarstki, nogi są sztywnymi słupami, ale moja Frida jest już przesadzona na nieco lepiej artukułowane ciało.


Buzia Barbie to headmold Mbili, nie do rozpoznania przeze mnie w tym wydaniu. Im dłużej patrzę na tę lalkę, tym bardziej mi się podoba. Czarne włosy są zaplecione w warkocze i spięte w kok. Fryzurę wieńczą czerwone kwiaty.


Lalka została pięknie wystylizowana na meksykańską malarkę, strój nawiązuje do tehuańskich sukien Fridy. Bluzka i spódnica są ze sobą zszyte, ramiona otula czerwony szal z frędzlami.


Biżuteria jest niestety plastikowa, ale ładnie uzupełnia stylizację. Ja od siebie dodałam jeszcze złotą bransoletkę z czerwoną różą.


Frida pozuje na tle kilku swoich znanych obrazów, a w rękach trzyma i prezentuje nieco mniej znaną pracę "Samobójstwo Dorothy Hale".



Barbie jest fascynująca i choć coraz mniej lubię współczesne lalki Mattela, ta mnie dosłownie oczarowała.



9 komentarzy:

  1. Prześliczna. Marzę o jakiejkolwiek lalce przedstawiającej Fridę. Gratuluję zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wymarzonej lalki, wygląda wspaniale! Jest bajecznie kolorowa, a jakie ma kolczyki! Miniatury obrazów genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała lalka. Gratuluję takiej perełki w kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem posiadaczką wspaniałej Fridy :) Czy mogłabyś mi zdradzić na jakie ciałko będzie do niej pasowało?

    OdpowiedzUsuń