niedziela, 7 kwietnia 2019

Fashionistas™ Barbie® nr 90

Wspominałam Wam, że popularna faszka Rainbow Bright, nie zachwycała mnie ani trochę. Ostatecznie kupiłam ją w promocji dla jej prawie czarnej karnacji. Pasowała mi do afrykańskiego projektu.


Nie będę się nad nią rozpisywać. Opisano ją bardzo szczegółowo na wielu blogach. Dodam tylko, że jej różowe usta i szafirowe powieki były dla mnie bolesnym dysonansem.


Tak więc moja tęczowa po przemianie.





Oraz w otoczeniu koleżanek, które na potrzeby tej sesji zostały na nowo wystylizowane.



14 komentarzy:

  1. Super, warto poprawiać Mattelowskie nietrafione makijaże, bo sama lalka jest bardzo ładna, tylko te jaskrawe usta ją szpeciły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Afrykańskie trio wygląda niesamowicie! Wszystkie panny wyszły Tobie przepięknie. Widać ile zyskały dzięki nowemu malunkowi twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przemiana tęczowej panny doskonała. Całe trio wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chylę czoła przed Twoimi zdolnościami w zakresie repaintu a głównie przed Twoim dobrym gustem. Z paskudy potrafisz wydobyć piękność. Jestem "uczulona" na różowe usta u barbie AA a ta faszka wydawała mi się jedną z najbrzydszych. Pomyłka-koszmarny był tylko jej makijaż,po Twojej metamorfozie zaczyna mnie korcić w wiadomym kierunku....Zdjęcia w zestawieniu trzech ciemnoskórych piękności są rewelacyjne. Masz we mnie fankę! Wiele takich samych lalek nam się podoba, choć są i różnice-np. ja nie trawię superstarek (bez wyjątków) ani silkstonek….Za to kocham mackie i DOTW !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję gorąco za tak miłe komentarze 🌞 Selinka zapraszam serdecznie do częstych odwiedzin 💙

    OdpowiedzUsuń
  6. No i wiedziałam, że jak faszka trafi pod Twój pędzel to wyjdzie z tego bogini! Teraz widać, że babka ma charakter! Wszystkie trzy dziewczyny są świetne, a biżuteria Tropi Cutie to rewelacja! Jesteś niesamowicie kreatywna!

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywście - po cóż miejski
    i nadprogramowy makijaż tym
    pięknotkom - skoro Ich uroda
    nie znosi kolorowej konkurencji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna zmiana makijażu, wspaniałe modelki.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strzał w dziesiątkę! Wygląda cudnie!
    Teraz już nie mam wątpliwości, moją też muszę przemalować. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita zmiana! Nie sądziłam, że fashionistas może wyglądać tak dobrze ;) świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń