piątek, 5 kwietnia 2019

OOAK Thando Hopa

Bardzo lubię nieoczywistą urodę u ludzi. Gdy dowiedziałam się o Barbie albinosce, wiedziałam, że musi być moja.

W międzyczasie przeczytałam gdzieś artykuł o prawniczce, modelce i aktywistce Thando Hopa, która pochodzi z Afryki Płd. Thando jest albinoską.

Źródło zdjęcia: http://theseptemberstandard.com/south-african-albino-lawyer-turned-model-thando-hopa-fights-albinism-stereotype/

Uznałam, że to bardzo inspirująca kobieta i postanowiłam zrobić jej OOAK Barbie, na podstawie jednego z wielu zdjęć dostępnych w sieci.

Źródło zdjęcia: https://www.bona.co.za/catching-thando-hopa/amp/

Moja albinoska faszka została przeze mnie stosownie podmalowana i uczesana. Natomiast sukienkę uszyła dla niej mistrzyni igły i nici Kamelia. Sukienka jest przepięknie wykończona i leży idealnie 💚😀

Zapraszam do obejrzenia fotografii.













16 komentarzy:

  1. No proszę jak Ty potrafisz przemalowywać te lalki! Jestem pod wrażeniem Twojego projektu, a kreacja Kamelii jest zabójcza! I tak oto sama uhonorowałaś tą inspirującą kobietę jej własną lalką Shero! Gdyby wiedziała na pewno by się ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te malowanie to wyczerpujące zajęcie 😉 ręcę mi latają strasznie. A Kamelia jest boginią igły. Pięknie szyje 💚

      Usuń
  2. Piękna jest ta albinoska. Zarówno Twoja praca przy malowaniu lalki, jak i kreacja made by Kamelia godne oklasków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny OOAK i bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega efekt! Wspaniały pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  5. albinoska uroda niczym płótno
    ale i niezapisany notatnik -
    to Ty decydujesz, kim stanie
    się Twoja modelka w zależności
    od makijażu, stroju, fryzury -
    Twoja propozycja i mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo za miłe komentarze 💚

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się, jak ją podmalowałaś. Zyskała zupełnie innego wyrazu. Super było wziąć udział w Twoim projekcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odchodząc od lalek to być albionosem w afryce i przeżyć to szczęście. Niedouczony lud odcina albionosom części ciała na amulety ... Sporo się naczytałam na ten temat. Sama idea odwzorowania realnej postaci niezmiernie mi się podoba, a kreacja Kamelii to prawdziwe mistrzostwo. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację niestety. Id lat sytuacja albinisów na czarnym lądzie bardzo mnie porusza...

      Usuń