środa, 25 września 2019

Pierwsza rocznica bloga!

Choć trudno mi w to uwierzyć, dziś jest pierwsza rocznica mojego barbiowego blogowania! Z tej okazji chciałabym Wam pokazać mini zbiór Barbie i jej przyjaciółek i choć lalki pochodzą z różnych okresów, to prezentują pięć klasycznych i lubianych headmoldów Barbie i stanowią, w moim odczuciu, prawdziwą ucztę dla oczu.

Na początek pokażę Wam dwie lalki, które jeszcze nie pojawiły się na blogu. I tak w kolejności zakupu Barbie® Scientist Doll - lalka z headmoldem Oriental i burzą włosów w kolorze burgunda. Przełożyłam ją na klasyczne ciałko z talią osy i klikanymi nogami.


Image for BRB CRR NW SCNTST from Mattel
Źródło zdjęcia: barbie.mattel.com




Barbie® Fashionistas™ Doll 94 - Urban Camo, lalka z headmoldem Teresa oryginalnie była na ciałku Curvy, ale przełożyłam ją na Original body i poluję teraz na klasyczne ciałko dla niej.

Źródło zdjęcia: barbie.mattel.com



A tu już cała piątka mattelowskich piękności. I choć wiele współczesnych moldów bardzo mi się podoba, to jednak muszę przyznać, że te dawne buzie robią na mnie o wiele większe wrażenie.

Od lewej moldy: Christie, Midge, Super Star, Teresa, Oriental.


Całkiem urokliwa gromadka!

EDIT

Terenia ma już klasyczne klikane ciałko ☺️

17 komentarzy:

  1. Super gromadka.:) Gratulacje z okazji rocznicy, życzę kolejnych udanych lat blogowania oraz wszystkiego lalkowego.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat lalkowania! Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wielu kolejnych, a także samych spełnionych lalkowych marzeń :)
    Kira wygląda ślicznie na klikającym ciałku, mam nadzieję, że i dla Tereni uda Ci się takie znaleźć, bo urodziwa jest! Cała piątka wygląda bardzo nostalgicznie, tak jak za starych dobrych czasów gdy lalki stanowiły zgraną paczkę. Miło jest zobaczyć pięć przyjaciółek znowu razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji rocznicy! :) Życzę Ci wielu następnych, całego mnóstwa lalek do pokazania i jak najwięcej postów, bo uwielbiam tu do Ciebie zaglądać. :)
    A panienki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych lat lalkowania. Wszystkiego lalkowego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta ruda Kira! nie widziałam ten lalki playline. Szczerze mówiąc po zdjęciu oficjalnym bym ją pominęła, ale na Twoich zdjęciach z bliska wygląda świetnie. Czy przemalowałaś ją jakoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, usta są przemalowane i możliwe, że tęczówki. Kupiłam ją dość dawno...

      Usuń
  6. Moc zyczen rocznicowych <3 Milego blogowania i lalkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę spóźnione, ale naprawdę szczere gratulacje z okazji Rocznicy Bloga ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. rok to kawał czasu!!! gratuluję
    i życzę wiele lal i radości!!!

    a co robisz z ciałkiem PLUS?
    jakby co - chętnie przygarniam
    okrągłe ciała w każdej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram do pudła, chętnie oddam. Odezwij się na maila.

      Usuń