poniedziałek, 16 marca 2020

Country Western Star Barbie 1994

Nie mogłam się jakoś zebrać do tworzenia tego wpisu, choć dzisiejsza bohaterka stoi u mnie na półce już jakiś czas. Ostatnie wydarzenia powodują dość duże rozproszenie moich myśli i wyjątkowo trudno mi się skupić.

Barbie, którą zaraz Wam przedstawię to edycja specjalna dla sieci sklepów Walmart. Została wydana w 1994 r. - bardzo pozytywna Country Western Star Barbie.


W ramach tej edycji wyszły jeszcze Teresa i ciemnoskóra Christie, każda z nich miała identyczny pod każdym względem strój i taki sam napis na pudełku Country Western Star Barbie.


Barbie pozuje w kapeluszu tylko na pierwszym zdjęciu. Nie lubię dużych nakryć głowy u lalek i moja Western Star jest u mnie eksponowana bez tego elementu garderoby.


Buzia klasyk - headmold Super Star, opalona, niebieskooka i uśmiechnięta. Aż miło popatrzeć na tę pozytywną twarz.
Włosy są platynowoblond, luźno spięte z tyłu, z boku widać też zapleciony, cienki warkoczyk.


Bardzo podoba mi się strój lalki, szczególnie falbaniasta, krótsza z przodu i dłuższa z tyłu, spódnica w fantastycznych, żywych barwach.


Barbie na nogach ma jaskraworóżowe kowbojki na obcasie, tłoczone w fantazyjne wzory.


Złota biżuteria w lubianym przeze mnie stylu, pierścionek i kolczyki tworzą komplet.


Nasza gwiazda w ręku trzyma mikrofon i w zasadzie jest już gotowa do występu ;)

Trzymajcie się moi drodzy w tych trudnych dla wszystkich czasach.

14 komentarzy:

  1. Jaka śliczna! I jaki fantastyczny strój!
    Prawdziwa perełka w Twojej kolekcji 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dopracowana. Podobają mi się też jej oczy. Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, a spódnica rewelacyjna. Dużo zdrowia dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny strój, super butki, śliczna buźka...czego chcieć więcej? Przepiękna!
    Życzę dużo zdrowia dla Ciebie i Twoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  5. I think she is really pretty! Enjoy your dolls and stay safe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna jest! Widziałam ją na OLX i nawet się zastanawiałam nad kupnem, ale ostatecznie inne lalki weszły jej w paradę. Teraz trochę żałuję, bo Country Western Star jest niesamowita. Krystynka i Terenia też są cudne, ale Barbie podoba mi się najbardziej, wygląda tak pogodnie i sympatycznie. Ma piękny malunek oka. Sukienka w kwiaty jest świetna! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Piękna, klasyczna buźka i kolorowy strój, który musi wywołać uśmiech. :)
    Dziękuję Ci za to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę kolorów i pozytywnych wibracji w tych trudnych czasach 💙💚😘

      Usuń