środa, 21 listopada 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 88

Prezentacji nowych Fashionistas ciąg dalszy. Dzisiejszą bohaterką jest lalka o sympatycznym, choć niezbyt mądrym (w moim odczuciu ;) ) wyrazie twarzy i niebieskich, lśniących włosach.





Poznajcie Barbie z nr 88 - Unicorn Magic. Lalka posiada szczupłe ciałko, jasny odcień karnacji, szare oczy i bardzo miły uśmiech.




Jak już wiecie, bardzo lubię lalki, które odbiegają wyglądem od klasycznej blondwłosej i niebieskookiej Barbie. Dlatego zauroczyły mnie jej niebieskie włosy z brokatowymi(?) pasmami, które są oczywiście najbardziej zwracającym uwagę elementem wyglądu.





Barbioszka ma twarz zrobioną na tym samym odlewie co model Chic In Chabray. Jest to nowy mold, dość sympatyczny i ciepły w odbiorze. Moja Barbie Chic dostała nowy kolor tęczówek i ust, gdy bawiłam się w którąś sobotę farbami akrylowymi. 

Widzę za to, że pomimo całego serca, jakie włożyłam w tę sesję, jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia...





7 komentarzy:

  1. Jest to bardzo ciekawa lalka, choć przyznam szczerze, że ten mold bardziej mi pasuje w ciemnoskórym wydaniu - te rysy twarzy idealnie pasują do Hindusów.
    Strasznie choruję na jej ubranie, zwłaszcza bluzkę z jednorożcem. Włosy faktycznie ciekawe, ale Mattel tak często już miesza kolory, że nie robi to na mnie wrażenia. O złotkach mogę powiedzieć, że fajnie wyglądają, póki nie trafią na intensywną zabawę z dzieckiem. U kolekcjonerów są bezpieczne :)
    Wracając do moldu: trafiłam na nazwę wide smile, ale to chyba robocze określenie i nie powinno się tego traktować oficjalnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubranie ma super! No a twarz jest specyficzna jednak. Dużo lepiej ten mold wyglądał u ciemnoskórej lalki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak: kupiłam sobie niebieskowłosą i nawet nie chcę jej przebierać. A jej włosy na żywo sprawiają jeszcze lepsze wrażenie (zwłaszcza, że skalp jest szary) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ta lalka jest świetna, pomimo dość oryginalnej buzi. No i ciuchy na duży plus.

      Usuń
  4. Tez mnie ostatnio korci, aby sobie sprawić jakąś pannę z kolorowymi włosami. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. polubiłam ten mold
    i będę zapraszać te
    niunie sukcesywnie -
    cieszę się, że póki
    co - mogę tutaj sobie
    oczyska nasycić...

    OdpowiedzUsuń