sobota, 21 września 2019

Pretty Flowers Barbie® Doll 1999 i moja wariacja na temat jesieni

Jesień, jesień i oglądanie jesiennych lalek i w końcu ja zapragnęłam mieć Barbie, która jest personifikacją tej pory roku. Ale najpierw musiałam dorwać jakiegoś nowego rudzielca.

I tak trafiła do mnie playline Pretty Flowers Barbie® Doll, wersja rudowłosa, a jak widzicie na foto, Mattel wypuścił aż cztery wersje kolorystyczne tego modelu.

Znalezione obrazy dla zapytania pretty flowers barbie doll mattel
Źródło zdjęcia: ebay.com


A tu moja gwiazda.



Barbie jest z końca XX wieku i ma fantastyczną figurę, winylowe, klikane nogi, a jej włosy są miękkie i lśniące. Twarz to oczywiście wczesny Generation Girl. Oprócz włosów, wzrok przyciągają mocno zielone oczy.

                                                               
A tu już moja wariacja na temat jesieni 🍁🍂🧡












15 komentarzy:

  1. te wczesne Generation Girl były tak ładnie malowane, a ta na dodatek jest ruda <3 piękności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruda z zielonymi oczami, moja ulubiona kombinacja. Jak najbardziej pasuje do jesieni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to i moja ulubiona kombinacja. W ogóle mam teraz jakąś fazę na rude lalki 😉

      Usuń
  3. Masz dar do wyszukiwania prawdziwie pięknych okazów Generation Girl, jeszcze chwila, a całkiem zmienię zdanie o tym moldzie! Do tego wzięłaś lalkę skromną i niepozorną i przeistoczyłaś w prawdziwą Panią Jesień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała Pani Jesień, a do tego nogi na klik..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna z niej Pani Jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W wersji jesienniej wygląda fenomenalnie, o wiele, wiele lepiej niż oryginalnie. Świetny projekt i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pięknie jej w jesiennych barwach :)

    OdpowiedzUsuń