środa, 20 marca 2019

Spain Barbie® Doll 2012 - Dolls of the World Collection

Dziś dalszy ciąg moich zakupów w ramach serii Dolls of the World. Seria ta ostatnio całkowicie zawładnęła moimi myślami. Dziś przedstawiam wam lalkę z 2012 r.: Spain Barbie® Doll. Tu jeszcze zapudełkowana.


I znów mamy typowe dla tej podserii, czyli Pink Passport, pudełko przypominające walizeczkę, z dużym oknem ekspozycyjnym. W tle Barbie widać fragment hiszpańskiej ulicy. A z tyłu widać obrazek w całości.


Piękna Hiszpanka jest ubrana w świetną, moim zdaniem, sukienkę. Tak naprawdę jej urodę dostrzegłam dopiero po wyjęciu lalki z pudełka. Czarny materiał w białe grochy, do tego czerwone, tiulowe falbany. Dekolt zalotnie odsłania ramiona.


Buty to czarne sandałki na szpilce. Dodatki są złote. Niestety nie jest to metal, tylko plastik pomalowany złotą farbą.


Cały strój nawiązuje do narodowego stroju Hiszpanii i kultury flamenco.

Podobny obraz
Źródło zdjęcia: deguisetoi.fr

Barbie jest uczesana w niski kucyk i posiada złoty grzebień wpięty we włosy.
 


Headmold lalki to mało eksploatowany Teen Skipper. Szczerze mówiąc przemawia do mnie bardziej od moldu Skipper 2010, którego ostatnio wszędzie pełno ;) Brwi są mocno zarysowane, w brązowym kolorze. Oczy piwne z bursztynowym refleksem. Makijaż oka to złoty cień, kreska zrobiona czarnym eyelinerem i długie czarne rzęsy. Usta ułożone w subtelnym uśmiechu pociągnięto koralową pomadką.


Całość prezentuje się świetnie, choć u lalek Pink Passport wyczuwa się niestety, że nie jest to ta jakość co u Barbie z lat 90. Niemniej, nie marudząc już, jest to bardzo udany zakup.


A w następnym wpisie kolejna DOTW, tym razem z headmoldem Teresa.

21 komentarzy:

  1. Niesamowite, nie sądziłam, że Teen Skipper ma tyle potencjału. Ja uwielbiam Skipper 1987, ale muszę przyznać, że to wydanie prezentuje się pięknie. Do tego strój lalki też jest wspaniały - te zwiewne falbany i grochy! Bardzo urokliwa lalka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli mold Skipper 2010. Zaraz to zmienię, bo faktycznie tych skipperkowych odlewów było sporo ;)

      Usuń
  2. ona jest śliczna! Też ją mam, dorwałam w ciucholandzie, niestety nie mam do niej sukienusi... Szukam... :-) Gratuluję nowego nabytku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia w szukaniu. Suknia jest naprawdę udana 💃☺

      Usuń
  3. Prześliczna panna, gratuluję nabytku! Nie wiedziałam, że to mold Skipper, wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hiszpanka jest świetna i strój bardzo mi się podoba. Szkoda, że fryzura nie jest taka, jak u tancerki na zdjęciu. A zamiast tego grzebienia mogli dać wachlarz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Wachlarz byłby tu świetnym dodatkiem.

      Usuń
  5. Zgaduję-następna w kolejce będzie Argentynka ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ;) choć też mam ją na oku

      Usuń
    2. No , to podpowiem:https://www.olx.pl/oferta/kolekcjonerska-lalka-barbie-argentynka-CID767-IDyFVg9.html#c69bd05048

      Ja ją już mam, niestety zapłaciłam drożej ;/

      Usuń
  6. Piękna lalka, jak sobie przypomnę, że kiedyś mogłam ją kupić normalnie w sklepie (i tego nie zrobiłam), to mi się przykro robi. Ale życie to nieustające pasmo ciągłych wyborów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciłam się sukienką. Jest cudowna. A panna ma naprawdę śliczną buzię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dziewczyna, super nabytek.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Hiszpanki, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. delikatna ale charakterna!

    OdpowiedzUsuń