poniedziałek, 4 marca 2019

Princess of Imperial Russia ™ Barbie® Doll - Dolls of the World® - The Princess Collection

Moje polowanie na kolejne lalki z serii DOTW w dobrej cenie nie ustaje. I tak oto ostatnio udało mi się kupić tanio, bo w niekompletnym pudełku, piękną Princess of Imperial Russia z 2004 r.


Podseria The Princess Collection jest bardzo udana i chętnie w przyszłości przygarnę kolejne księżniczki do mojej kolekcji. Całą podserię wyróżniają przepiękne i dopracowane stroje.


Od zawsze miałam słabość do kultury rosyjskiej, szczególnie z okresu sprzed rewolucji w 1917. Barbie i jej bogaty strój świetnie wpasowuje się w mój gust.

Na głowie lalki znaduje się tradycyjne rosyjskie nakrycie głowy dla kobiet - złoty i pięknie zdobiony kokosznik.


Ubiór składa się z białej koszuli i czerwonego kaftana bez rękawów, który zdobią złote tasiemki. Czerwona, rozkloszowana spódnica posiada na całej swej powierzchni złote wzory, typowe dla rosyjskiego zdobnictwa.


 Na nogach lalki widzimy czerwone, "sznurowane" botki.


Headmold Barbie to wszechstronny Mackie. Oczy i usta są mocno umalowane, za to tęczówki płowo niebieskie, co daje ciekawy efekt. Włosy lalki są w kolorze średniego blondu, uczesane w gruby warkocz. Niestety klejglut na amen.







A na koniec zbliżenie buziek moich wszystkich Mackie w kolejności w jakiej do mnie przybywały. Każda inna i każda śliczna :)













16 komentarzy:

  1. Również uwielbiam kulturę rosyjską - przede wszystkim literaturę. Kocham powieści Tołstoja i Dostojewskiego.
    Z kolekcji Twoich Mackie najbardziej podoba mi się "Jesień w Paryżu".

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za zbieg okoliczności, do mnie też ostatnio zawitała Rosjanka, tylko trochę starsza, niestety niekompletna, ale planuję uzupełnić braki w jej stroju. Twoja Księżniczka to babka z charakterem, widać to po oczach :) Bardzo nietypowy malunek - takie kocie! Swój głos jednak oddaję na Wampirzycę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam niecierpliwie na wpis o twojej Rosjance 💛💙💜

      Usuń
  3. Śliczną kolekcję uzbierałaś. Bardzo podoba mi się lalka, ale co do kokosznika mam zastrzeżenia. Bo ten plastikowy sugeruje, że kokosznik był z metalu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycam się urodą panny, ale i dopracowaniem szczegółów stroju. Super zakup!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ! I wszystkie Mackie-jak to Mackie-cudne, zwłaszcza "ciemne", bo do takich mam słabość. Ja mam dwie rude, dwie blondynki, Bellę i dwie inne brunetki ale poluję na Julię z Romea i Julii-to mój lalkowy Graal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, jaka ona jest przepiękna! Już widziałam fotkę na Fb i prawie z krzesła spadłam! Boska! Gratuluję i cichutko zazdroszczę ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie serie DOTW i jesli na jaks trafiam to tez przygarniam.

    Z ksiezniczek mam jednak chyba tylko Priness of Japan wydaje mi sie. Choc mam tez dsc duzo roznych przedstawicielek roznych krajow :)

    Twoje panny sa przesliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam serie DOTW więc nie dziwie się że i ciebie dopadło. XD
    Z księżniczek mam tylko Princess of Japan. U nas te lalki niestety są dość drogie :(.
    A twoje Mackie są śliczne. Wszystkie i każda inna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się. Ta stylizacja jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta seria jest rzeczywiście wyjątkowo udana, każda jedna panna jest przepięknie wykonana i po prostu zachwycająca.
    Gratuluję nabytku, trafiła do Ciebie prawdziwa piękność. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rosyjska bladolica
    niczym uwodzicielska Lisica
    z animowanych rosyjskich bajek -
    cudna, niepokojąca i nie do
    zapomnienia, nie do przeoczenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubię mold Mackie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio znalazłam w moich zbiorach w dzieciństwa właśnie tą panią tylko z 1991. Jak się okazało później niestety nie ma ona korony a po pudełku ani śladu.

    OdpowiedzUsuń