czwartek, 5 września 2019

Princess of South Africa na różowo

Od dawna planowałam zrobić sesję jednej z moich ulubienic - Princess of South Africa - w innym stroju niż ten oryginalny, plemienny.  Ostatnio trafiła do mnie Bohemian Glamour Barbie Doll, i od razu pomyślałam, że jej ubranko jest dla tej afrykańskiej księżniczki wprost stworzone. Oczywiście przebrałam ją tylko na potrzeby wykonania zdjęć. Zarówno Princess, jak i Bohemian stoją już na swoich miejscach w oryginalnych ubraniach. Myślę, że wyszło bardzo fajnie i zapraszam do obejrzenia sesji.








18 komentarzy:

  1. Mbili też ślicznie wygląda w tej różowej kreacji. Kto nie wie, to nawet nie będzie podejrzewał zmiany stroju. Jakby dla niej szyte. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna <3 Takim ciemnym lalkom wybitnie dobrze w rozu :) Ja ktoras z koleji Afro ubralam w roz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wygląda w różu! Piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ta dziewczyna ma szyję! Jak u żyrafy! Ślicznie jej w tych różach, podoba mi się ta chustka zamotana na głowie. Piękna lalka, piękna kreacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie. Ale myślę, że ona dodała by uroku każdej kreacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam że pasuje jej ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna lala, pięknie jej w rióżu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezmiennie piękna :) Chciałabym swoją przesadzić na artykułowane ciałko, ale chyba nie ma jeszcze w tak ciemnym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, choć ja lubię te stare ciałka z klikanymi nogami.

      Usuń
  9. Wyszło wspaniale, kolorowo a modelka to piękność!

    OdpowiedzUsuń