poniedziałek, 25 lutego 2019

Angel of Peace™ Barbie® Doll - Timeless Sentiments® Collection

Dziś pokażę Wam moją najnowszą lalkę. Nadal nie mogę uwierzyć, że jest moja. Mam ustaloną pewną kwotę, której nie przekraczam jeśli chodzi o zakup Barbie a lalki z tej serii znacznie przekraczały tę górną granicę, zdążyłam się już pogodzić, że są poza moim zasięgiem. A tu nagle to cudo pojawiło się na allegro w dobrej cenie. O jakiej Barbie mowa?


Jest to obecnie moja ulubiona Barbie w kolekcji, jej nazwa to Angel of Peace i została wydana w 1999 r. w ramach serii Timeless Sentiments® Collection. Lalka jest po prostu piękna jak na anioła przystało ;)

Cały strój, pełen przepychu, utrzymany jest w kolorach bieli, błękitu i jasnego złota.
 

Mold anioła to Mackie i jest to obecnie mój ulubiony headmold. Czekam na jeszcze jedną Mackie i wtedy zrobię małe zestawienie buziek na bazie tego odlewu, które mogę codziennie podziwiać w swoim domu.

Makijaż jest delikatny, a jednocześnie wyrazisty. Oczy o niebieskiej barwie, z lekko przymkniętymi powiekami, zostały ozdobione długimi rzęsami. Usta są koralowe. Cera lalki jest jasna.


Pięknie uszyty gorset, wykończono złotą koronką.


Szyję lalki zdobi tasiemka w kolorze fuksji, która barwą nawiązuje do kwiatka naszytego w pasie tej pięknej sukni.

Dla tych pięknych strojów właśnie uwielbiam zbierać lalki, dlatego rzadko kiedy kupuję naguski.


Projektant Barbie stworzył ją jasnowłosą i jest to bardzo piękny odcień blondu idealnie współgrający z kolorystyką sukni. Włosy z czoła zapleciono w dwa cienkie warkoczyki, a z przodu puszczono symetrycznie pofalowane pasma włosów.



Nie sposób nie wspomnieć o anielskich akcesoriach w postaci pokaźnych złotych skrzydeł, które zostały uszyte z gniecioniej, połyskującej tkaniny i są wpinane na zatrzaski do tylnej części gorsetu, oraz złotej aureoli zdobiących głowę lalki. Angel of Peace to najładniejsza Barbie jaką widziałam :)


13 komentarzy:

  1. Wspaniała. Podziwiam nie tylko lalkę, ale i tło na którym stoi . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała. Twarzyczkę ma rzeczywiście anielską. Zachwycam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żywo jeszcze ładniejsza 😍💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urodziwa panna, podobają mi się te warkocze i pasma,spływające na ramiona. Suknia zjawiskowa. Ja golaski czasem kupuję, ale często stroje z epoki są tak drogie jak same lalki, więc wolę ubrane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, ale ja się na nią nie skusiłam, choć widziałam ją na allegro. Zapewne dlatego, że mam już kilka Mackie (szaleję na punkcie tego headmoldu)i bardziej skłaniam się ku brunetkom.Gratuluję nabytku, rarytasu w kolekcji !

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioł we własnej osobie! Cudną ma buźkę! Sukienka to dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba najładniejsza lalka Barbie (zaraz po Odeccie z Jeziora Łabędziego).

    OdpowiedzUsuń