wtorek, 12 lutego 2019

Fashionistas™ Barbie® nr 97

Ostatnimi czasy wpadła mi w oko drobniutka fashionistka, zwana czule przez kolekcjonerów "kotkową". Nie podobała mi się tylko jej stylizacja, a ponieważ obiecałam sobie, że przystopuję z zakupem faszek mój chciej po prostu sobie zawisł w próżni.

Tymczasem inna kolekcjonerka miała odwrotne pragnienie. Chciała tylko i wyłącznie tej sukienki, sama lalka nie interesowała jej ani trochę. W ten sposób pierwsza Barbie z twarzą Christie trafila do mojego domu za naprawdę symboliczną kwotę.

Zdjęcie promocyjne lalki. Otrzymała od producenta nr 97 i nazywa się Meow Mix.



Podobny obraz
Źródło zdjęcia: barbie.mattel.com

Barbie trafiła do mnie goła, jest to model na ciałku petite, którego nie lubię, a ponieważ miałam akurat w domu ciało starszej generacji, z winylowymi, "klikanymi" nogami i w odpowiednim odcieniu, moja Christie została hybrydą i prezentuje się tak.



Barbie dostała tematyczną koszulkę, która swoim nadrukiem nawiązuje do oryginalnej sukienki ;)


Nigdy nie byłam fanką tego headmoldu, tu pierwszy raz coś zaiskrzyło pomiędzy mną a buzią Christie. Nie wykluczam, że w przyszłości przygarnę jeszcze jakąś lalkę AA z tym moldem, w końcu specjalnie dla ciemnoskórych Barbie Mattel stworzył ten odlew ;)


Usta lalki są jasno różowe i ułożone w subtelny uśmiech, tęczówki są szaro-brązowe, brwi grube, a cera opalona. Po zmianie stylizacji i uczesania Christie dosłownie zachwyciła mnie swoją delikatną urodą.



Zdjęcie Christie i Barbary w mojej dioramie.



I kolejne z Migde. Z kultowych headmoldów Mattela brakuje mi jeszcze Teresy i Oriental. Mam nadzieję, że niedługo dołączą do mojej gromadki.








Tymczasem na facebookowej stronie Papusile Mele pokazało się zdjęcie nowych fashionistas, które pojawią się w 2019 r. I jak tu się w nich nie zakochać...? Szczególnie podoba mi sie pomysł lalki na wózku (niestety Millie) i lalki z protezą nogi. Brawo Mattel.

Źródło zdjęcia: https://pl-pl.facebook.com/PapusileMele/



9 komentarzy:

  1. Jaka urocza Kryśka! Przeszczep ciała zdecydowanie na plus. Ja akurat lubię ten mold, jest bardzo sympatyczny, a dołeczki w policzkach są słodkie. Oriental uwielbiam, Tereskę tylko w wybranych wersjach, a jak Ty się zapatrujesz na Spanish i Steffie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spanish na razie mnie nie zachwyca. Stefkę jedną mam i igólnie uważam ten mold za dość ciekawy ;)

      Usuń
  2. Kolekcja Ci się rozrasta. Mnie rzadko która Barbie kręci i raczej nowych nie planuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ona ma ładą buzię! To ciałko zdecydowanie lepiej jej pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dziewczyna. Ciałko na plus. Stylizacja natomiast super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buźkę ma bardzo ładną. Ale zdecydowanie lepiej jej na tym ciałku.
    Nowości ciekawe. Czekam na zdjęcia kolekcjonerów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że nowa postać dołączyła do Twojej grupy :) Ta Christie jest nietypową postacią, na wzór znanego nam moldu, ale tak różna od swoich poprzednich wcieleń. I nic na to nie poradzę, że przy ostatnim zdjęciu Midge skradła show, uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie pałałam szczególną
    sympatią do tego pysiałka -
    ale jakoś na Twoich fotkach
    i po przebraniu - o dziwo -
    spodobała mi się - golutką
    i ja przygarnę, jak się trafi :)

    OdpowiedzUsuń