poniedziałek, 12 listopada 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 73

Najnowsze zdjęcia mojej dioramy pokazują znaczący postęp prac. Tak myślę, że przydałoby się jeszcze jakieś oświetlenie. Lampa? Kinkiet?



Jak widzicie, mamy tu też okno, a właściwie okienko z roletą materiałową. Okno nie jest zbyt imponujące, ale za to roletę można zwijać i rozwijać. Za to widzę, że nie popisałam się i nie zadbałam o widok za oknem, widać tam przypadkowe przedmioty ;)



Moją modelką została moja najnowsza lalka. Jest to Barbie Fashionistas z nr 73 - Overall Awesome, szczupła, opalona brunetka z moldem Raquelle.




Jest to moja pierwsza panna z tym moldem i im dłużej się jej przyglądam tym bardziej mi się podoba. Dodatkowo lalka ma dwukolorowe włosy i wygląda to naprawdę świetnie. Troche mnie korci aby rozpuścić jej włosy. Może niedługo zaprezentuję ją w nowej odsłonie ;)




6 komentarzy:

  1. Raquelle w wersji opalonej wygląda ciekawie :) choć sama nie jestem jej fanką :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Stanach jest już na rynku blond faszka z tym moldem i bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię buźkę Raquelle, w tej wersji również. Diorama nabiera wyglądu, fotel jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz marzy mi się Rakelka w wersji blond ;)

      Usuń
    2. Aż poleciałam googla zapytać o blond Raquelle. Ciekawe zjawisko. :D Nawet mi się spodobała. Choć ja jestem fanką czarnowłosej. *_*

      Usuń
  3. pokoik uroczy - dywanik i roletka
    doń pasująca robi furorę na maksa!

    OdpowiedzUsuń