czwartek, 8 listopada 2018

Moja ulubiona AA

Dziś pokażę Wam efekt mojej pracy z Barbie Fashionistas Tropi Cutie. Postanowiłam przemalować nieco jej piękną buzię. Przeglądając internet ujrzałam raz podobnie przemalowany inny egzemplarz tego modelu i zakochałam się w efekcie.

Tak Barbie wyglądała przed malowaniem. Dopiero oglądając to zdjęcie zauważyłam, że lalka miała ubytek w makijażu ust.




A poniżej zdjęcia po przemianie.






Uszyłam dla tego modelu sukienkę z biało brązowej cienkiej tkaniny i powiem szczerze, że jakby nie dość było mojego totalnego braku talentu w tym temacie, to jeszcze materiał nie współpracował, siepał się niemiłosiernie i rozłaził w rękach. Przez to ścieg nie zawsze jest prosty ;)




Ale ogólnie jestem zadowolona ze swojej pracy :) Barbioszka otrzymała też kokardę wpiętą w swoje fantastyczne afro, złoty łańcuszek z wisiorkiem-słonikiem i złote sandały do kompletu.




16 komentarzy:

  1. Lalka wyglada fantastycznie w Twojej stylizacji! Zakochałam się w niej na nowo ♡ Właśnie tak powinna wyglądać oryginalnie, bo ta różowa pomadka psuje wszystko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele lalek (zwłaszcza ciemnoskórych) jest popsutych ze względu na zbyt jasny kolor szminki. Efekt końcowy wyszedł Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wygląda!
    A ja lubię różowy kolor szminki na ciemnoskórych pannach... Ale ja zawsze byłam inna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mają coś w sobie te różowouste i długo się zastanawiałam czy tę Barbie przemalować, ale efekt baaardzo mi się podoba :-)

      Usuń
  4. Bez dwóch zdań po przemalowaniu wygląda bosko! Teraz jest perfekcyjna! Wspaniała! Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przemalowaniu wygląda cudnie! Sukienkę już chwaliłam, bardzo podobają mi się kolory i wzór. Na zdjęciach nie widać, że źle się szyło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To lalka z dużym potencjałem :) Fajnie teraz wygląda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w sklepie nie ujęła mnie ani na milimetr
    po Twojej obróbce - ZACHWYCA, ZACHWYCA!

    ciemnoskórym pannicom świetnie w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja !!!! Jestem z obozu przeciwniczek różowych ust, oficjalnie zgłaszam sprzeciw wobec różu zwłaszcza u ciemnoskórych barbie. Twoja przemiana tej lalki jest spektakularna, tak jak i cała stylistyka. Niestety, teraz spojrzałam bardziej przychylnym okiem na tą fashionistkę. I widzisz, co narobiłaś ? ;p

    OdpowiedzUsuń