piątek, 28 września 2018

Witam się

Witam Was na moim nowym blogu, na którym będę się z Wami dzielić pasją związaną z lalkami Barbie. Nie jest to klasyczny blog kolekcjonerski. Jakiś czas temu zauroczyły mnie wszelakie dioramy, budowane do fotografowania lalek i ponieważ mam jakieś niewielkie umiejętności plastyczne, postanowiłam się zmierzyć z takim wyzwaniem. Ciągoty do wszelkich prac manualnych związanych z pracą twórczą i upiększaniem rzeczywistości odziedziczyłam chyba po mojej prababci Jani, która według opowieści rodzinnych w wolnych chwilach zawsze coś tworzyła. Jej główną pasją było robienie lalek, przedstawiających różnych przedstawicieli społeczeństwa. Na fotografiach widać dwie z wielu lalek zrobionych przez moją prababcię (nazwałam ich dawno temu Hannah i Grimar ;) ) oraz pocztówkę z jej wystawy lalek(niestety nie znam szczegółów dotyczących tego wydarzenia, przepadły w mrokach przeszłości).




Wszystkie zdjęcia, które są na blogu mojego autorstwa, nie zawsze będą idealne od strony technicznej. Nie dysponuję profesjonalnym sprzętem, ani nie jest to moja główna pasja, dlatego z góry przepraszam za wszelkie niedociągnięcia. Prosiłabym aby nie kopiować ich bez mojej zgody, to samo dotyczy moich tekstów. Jeżeli natomiast wykorzystuję cudze prace, zawsze podaję źródło.

11 komentarzy:

  1. Witaj w świecie lalek :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię robić różne rzeczy własnymi rękami, niekoniecznie bardzo się przejmując tym, jak mi idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prababcia. A jakaś lalka się zachowała? Zbieram wszelkie informacje o polskich lalkach i ich twórcach. Czy mogłabyś udostępnić mi te zdjęcia i krótką notke biograficzną o prababci? Byłabym bardzo wdzięczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Postaram się wykopać inne lalki i coś sklecić :)

      Usuń
  4. Witaj! :)
    Babcine lalki są fantastyczne, cudownie, że się zachowały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest u mnie niestety tylko kilka i to już w nienajlepszym stanie ale od dziecka bardzo je lubię.

      Usuń
  5. To i ja witam serdecznie w swiecie lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe korzenie, wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń