sobota, 29 września 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 44 i nr 75

Dziś chciałabym Wam pokazać dwie ostatnie dostępne sylwetki Barbie dostępnych w serii Fashionistas na przykładzie dwóch dziewczyn z mojego zbiorku.

Pierwsza lalka z nr 44 - Leather & Ruffles ma bardzo ciekawą fryzurę z flockowanymi bokami i blond górą. Barbie jest ze starszego wypustu, przeżyłam więc miłe zaskoczenie znajdując ją po prostu w Auchan, gdzie leżała na górnej półce, przywalona pudełkami innych Fashionistas i zapewne czekała na mnie ;)


Najbardziej podoba mi się w niej karmelowy odcień cery oraz połączenie niezwykle delikatnych rysów twarzy z zadziorną fryzurą.


Lalka ma ciałko Tall, które jest chude, dechowate i ogólnie w moim odczuciu mało atrakcyjne, być może ta Barbie pozostanie jedyną przedstawicielką grupy tallek w mojej kolekcji.

Druga Fashionistas należy do grupy lalek na puszystych ciałkach - Curvy i jest to zdecydowanie mój ulubiony typ sylwetki.


Barbie Fashionistas nr 75 - Lavender Kiss charakteryzuje się wyjątkowo piękną twarzą z delikatnym uśmiechem. Jej strój jest bardzo prosty ale fajnie podkreśla jej krągłą figurkę i dobrze komponuje się z pasemkami różowych włosów widocznych w blond koczku.


To tyle na dziś, wracam do robienia nowej dioramy, która jest dla mnie bardzo pracochłonna bo wymaga umiejętności krawieckich, a tych mi los poskąpił ;)

4 komentarze:

  1. Ogromnie mi się podoba kolor oczu Lawendowej Grubci. :)
    Powodzenia z nową dioramą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze ze masz wszystkie te ,ktorych ja nie mam :) Sa sliczne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OBIE warte posiadania, taaak...

    OdpowiedzUsuń