sobota, 20 października 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 16

Cześć, witam Was w sobotnie przedpołudnie :)

Dziś chciałabym Wam pokazać mój nowy egzemplarz w kolekcji, który trafił do mnie od Nerchel z bloga Winylowy orszak. Bardzo się z tej Barbie cieszę, jako model z jednego z pierwszych wypustów (nr 16), jest trudno dostępny w naszym kraju. Mowa o Fashionistas Glam Team, rudowłosej lalce z face moldem Asha. Model ten ma płaskie stopy i świetnie wygląda w sportowym obuwiu.




Twarz lalki jest bardzo dziewczęca w odbiorze, mold stworzony z myślą o ciemnoskórych Barbie, sprawdził się tu rewelacyjnie. Urocze są jej turkusowe oczy i kilka zadziornych pieprzyków. Mam wrażenie, że te fashionistki z pierwszych wypustów były znacznie ciekawsze i bardziej przemyślane od modeli z końca 2018 ( u nas jeszcze niedostępne w regularnej sprzedaży). Gdy oglądam zdjęcia w internecie, to z tych dawniejszych modeli przygarnęłabym chętnie większość ;) z tych jeszcze niedostępnych w naszym kraju może jeden lub dwa...


Na koniec zdjęcie z tej samej sesji w towarzystwie uroczych koleżanek ;) 



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam mold Asha, a w tej wersji jest uroczy. Panny śliczne jak marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zakochałam w tym moldzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, widząc tę pannę u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję: ) na żywo jest nawet ładniejsza niż na zdjeciach

      Usuń
  4. Nic tak nie cieszy jak widok pięknych lalek 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. To mój lek na wdzelkie smuteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna <3 Tez mialam w rece i nie kupilam...glupia bylam ;) Musze kiedys dokupic jak spotkam

    OdpowiedzUsuń
  7. jedno z najlepszych lekarstw, taaak...

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie męczyło co to za lalka z okularami we włosach. Aż poznałam, to oryginalnie dwupomponikowa barbie w żółtej kiecce w kratkę.I ja ją mam. Ale inaczej wygląda u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa pomponiki wybitnie mi nie leżały stąd zmiana uczesania ;)

      Usuń