środa, 10 października 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 19

Muszę się Wam przyznać, że ostatnio zawiesiłam sprawę sypialnianej dioramy, pogoda ostatnich dni nie sprzyja szyciu pościeli ;) Za to zrobiłam niewielką dioramkę z wygodnym szezlongiem dla Barbie. Kolory trochę ponure(jak i w kolorystyce mojej Fridy) ale inaczej raczej nie będzie, ja po prostu lubię takie barwy.



Modelką jest Barbie Fashionistas z nr 19 - Ruby Red. Pomimo tego, że jest to model z jednego z pierwszych wypustów, laka nadal dostępna jest bez problemu w różnych sklepach i na all. Barbie ma ciałko original i azjatycką buzię namalowaną na moldzie Lea/Kayla. Bardzo mi się spodobała jej delikatna uroda.




Kilka swoich Barbie zamówiłam przez internet i chyba miałam szczęście (sądząc z wpisów innych kolekcjonerów - bo bywa z tym różnie) bo wszystkie zamówione przeze mnie egzemplarze mają symetrycznie namalowane oczy i brak ubytków w makijażu. Za to Ruby Red miała stanowczo za długą grzywkę, zasłaniającą jej brwi i połowę oczu, więc musiałam ją ciachnąć.




Ubranko (ekhem...) szyłam sama. Jest to w założeniu lekki, domowy outfit, może też robić za piżamkę ;)





4 komentarze:

  1. Hej, fajny pomysł z tym łóżkiem. Też mam jeden szezlong (firmowy mebelek Gloria).
    Co do włosów Rosey Romper to prostowałam je wrzątkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) lecę wstawić wodę w czajniku ;)

    OdpowiedzUsuń