czwartek, 17 stycznia 2019

Nowa diorama

Ostatnio naszło mnie na stworzenie nowej dioramy i zrobiłam lalkom małą przytulną sypialnię. Tu widok z góry.  Modelką jest Barbie Bella Swan.


Podłoga jest ponownie z materiału dość fajnie udającego wykładzinę, ściany są z kartonu, musiałam najpierw zaszpachlować nierówności, potem pomalowałam je farbą akrylową używając do tego niedużego wałka.


Jak widzicie poszłam na całość. Diorama ma duże okno, przez które widać fragment miasta, a także karnisz, ale zamiast firanek czy rolety, tym razem postawiłam na szklane bańki, jako jego dekorację. Tu pozuje nam jedna z moich najnowszych fashionistek - blond piękność z nr 113 i twarzą Raquelle.


Tu jeszcze lepiej widać okno, przy nim napracowałam, a raczej nakombinowałam się najbardziej. Na zdjęciach fashionistka nr 98 Future Is Bright, którą odchudziłam i podmalowałam wg swojej wizji ;)



Materace i poduszki szyłam sama i tym razem nie była to już taka męka jak zwykle, chyba powoli nabieram wprawy. Natomiast drewniane elementy to po prostu organizery i pudełka do decoupage'u, które kupuję na allegro w świetnej cenie. Meble dla lalek są koszmarnie drogie.


Obraz wykonałam w technice decoupage i jest to praca Dimitry Milan, bardzo podobają mi się obrazy tej artystki.

I jeszcze ostatni rzut oka na sypialnię, jestem z niej naprawdę zadowolona :)


14 komentarzy:

  1. Diorama wygląda fantastycznie! Warto było się nakombinować. Wyszło pięknie. :) Bombki w oknie są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszła Ci ta diorama. Mebelki z organizerów cudne, ta drewniana róża bardzo mi się podoba. Obraz świetny. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna diorama :D, na wszystko miałaś bardzo oryginalne pomysły. Co do mebelków lalkowych to zgadzam się bywają strasznie drogie. Polecam sklep Flying Tiger, tam bywają różne ciekawe rzeczy a może na wiosnę będą znowu krzesełka w skali lalkowiej. A w ogóle mam tez wszystkie te lalki co robiły u ciebie za modelki :) tylko Azjatkę mam w oryginalnej wersji :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Flying Tiger czasem zaglądam. Niestety na razie nie udało mi się zbyt wiele upolować. Pozdrawiam ☺

      Usuń
  4. Świetna diorama, chętnie sama bym zamieszkała w tak urządzonym pokoiku! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ przyznam się że i ja chętnie bym w takim pokoju zamieszkała 😃

      Usuń
  5. Świetna diorama. Kusząco przytulna i przyjemnie eksponująca sztukę. Widać, że włożyłaś w nią fragment artystycznej duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała diorama! Obraz jest przepiękny. Widok za oknem również 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam mieć klimatyczny a jednocześnie miejski widok za oknem 😉

      Usuń
  7. Diorama wspaniała. Mebelki pomysłowe, a okno to już cudo!

    OdpowiedzUsuń