poniedziałek, 28 stycznia 2019

Dentist Barbie 1997

Dziś dalszy ciąg moich superstarkowych zakupów. Dentist Barbie trafiła do mnie w oryginalnym stroju, który wymagał jedynie odświeżenia i podszycia w miejscach, gdzie stare szwy puściły.


Lalce brakowało oryginalnych butów, ale udało mi się coś dobrać w odpowiednim kolorze.


Brakujący pierścionek zastąpiłam handemadeowym wytworem pasującym kolorem do kolczyków.


Twarz lalki jest wyjątkowo harmonijna i piękna. Pomimo, że kolorystyka jest prawie identyczna co u Barbie z poprzedniego wpisu, inny rysunek i makijaż oka powoduje, że lalki są zupełnie różne. Ten sam headmold, a 9 lat między nimi i zupełnie nowe trendy w tworzeniu barbiowej twarzy. Włosy lalki są długie i proste. Kolor to platynowy blond. Bardzo taki lubię.


Urocza lalka, musicie to przyznać ☺


A w następnym wpisie zaproszę Was do poznania pewnego przepięknego rudzielca ☺

7 komentarzy:

  1. Czyżby zapowiadało się na wpis o Midge? :)

    Dentist ma ujmujący, delikatny malunek twarzy (mimo brązowego cienia) i dzięki niemu wygląda bardzo świeżo. Jest piękna, chociaż wydaje mi się, że jej strój się dziwnie układa na dole i przydałoby się uszyć dla niej jakąś krótką spódniczkę.
    Ach, a ja dzisiaj miałam wiercone w zębie i nadal mnie boli... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję 😕 co do spódniczki masz chyba rację 😉

      Usuń
  2. Buzia przeurocza, ale dentystów nie lubię . O ile fajniej by wyglądała jako np. okulistka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dentystka! Skromny malunek jej twarzy przypomina mi Pet Doctor Barbie. Ponoć dentystka ma artykułowane łokcie i nawet mówi kilka kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. :) Też bym jej doszyła spódniczkę. ;)

    OdpowiedzUsuń