poniedziałek, 21 stycznia 2019

Fashionistas™ Barbie® nr 91

Jedną z najciekawszych Barbie z serii Fashionistas jest niewątpliwie model nazwany Varsity Platitude. Niestety nie doczekałam się pojawienia tej wymarzonej faszki w naszych polskich sklepach, a chęć na tę nietypową piękność nie mijała. Na szczęście z pomocą przyszła mi mieszkająca w Niemczech Ania, kolekcjonerka lalek, która wybierała się z wizytą do Polski. Dokonała sprawnego zakupu i dzięki niej mogę się cieszyć widokiem albinoski w moich zbiorach.


Lalka otrzymała nr 91 i jest na ciałku petite, co stanowi moim zdaniem jedyny zgrzyt dla tego modelu - bardzo tych drobnych ciałek nie lubię. Na moich zdjęciach Barbie jest już przebrana i uczesana przeze mnie, ciężko mi nie ingerować w oryginalny wygląd lalek, przeważnie mam dla nich jakąś swoją wizję.


Przepiękna bardzo jasna karnacja, jasnoblond afro, złote brwi i piegi, niebieskoszare oczy i usta w naturalnym odcieniu. Kolorystyka tego modelu bardzo mnie zachwyca. Nieduże oczy zostały podkreślone czarną kredką i tuszem do rzęs. Urocza jest ta brzydko-ładna twarzyczka.


Headmold pochodzi z roku 2017 i chyba nie ma jeszcze oficjalnej nazwy. Został użyty na razie jeszcze tylko raz dla fashionistki AA z nr 106.

I ostatnie zdjęcie w towarzystwie dawno nie widzianej, ale za to odchudzonej przeze mnie Happy Hued.


6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście intrygująca, sama nie wiem czy mi się podoba, czy nie. Jedno jest pewne, nie sposób odmówić jej oryginalności. To dobrze, że zmieniasz wizerunek swoich lalek i masz na nie własny pomysł. Ja raczej pozostawiam, albo raczej doprowadzam moje winylówki do stanu przypominającego ten fabryczny. Chociaż te trupki, którym musiałam włosy wszczepiać są jakby bardziej ... moje, jeśli wiesz co mam na myśli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem ☺
    Ta faszka mi się bardzo nie podobała do pewnego momentu. Potem coś zaiskrzyło i zakochałam się 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno ocenić urodę tej lalki, tym bardziej, że mam zupełnie inny profil kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że kolekcjonerzy sobie pomagają i dzięki temu można zdobyć to, co u nas n miejscu jest nieosiągalne. :)

    Nadal się zastanawiam, co ja właściwie o niej myślę. Z pewnością jest wspaniale odmienna od pozostałych mattelowskich dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, propozycja Ani miło mnie zaskoczyła. Ona jest wielką fanką tego modelu, sama posiada dwie albinoski 😃

      Usuń