wtorek, 2 października 2018

Moja pierwsza Barbie

Dziś zwracam się do Was z pewnym zapytaniem i chcę jednocześnie przedstawić Wam najstarszą lalkę Barbie w moim zbiorze. Kupiłam ją chyba około 10 lat temu w supermarkecie. Jest to jakiś najtańszy Playline. Może umiecie mi o niej coś więcej napisać? Co to za seria? Mold? Nie sugerujcie się pieprzykiem na jej twarzy, robiłam testy farbą akrylową ;)


EDIT grudniowy:

W końcu ktoś się nade mną zlitował i dowiedziałam się, że ten mold nazywa się po prostu Open Mouth 2005. Nie jest on zbyt ciekawym tworem Mattela

4 komentarze:

  1. Tu mam małą wskazówkę :)
    http://lalkizbieraczki.blogspot.com/2014/02/mold-2005-i-ciako-hobbita.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tych nowszych barbie to wogole nie kojaze. Moze faktycznie zapytaj Kasi z bloga Lalki zbieraczki. Jest tez strona gdzie mozna identyfikowac Barbie wiec gdybys potrzebowala to pisz podam link.

    OdpowiedzUsuń