czwartek, 18 lipca 2019

Hallmark Holiday Voyage Barbie® Doll 1997 - Holiday Homecoming Collector Series

Miało nie być żadnych lalkowych zakupów do końca sierpnia, nie jestem jednak znana z silnej woli, więc, ekhem, jakoś tak po prostu wyszło i niechcący pojawiła się u mnie ta piękność.

Hallmark Holiday Voyage Barbie® Doll 1997 wydana w ramach serii Holiday Homecoming Collector Series. Muszę przyznać, że cała kolekcja świątecznych podróżniczek wygląda bardzo kusząco.

Pudełko jest w formie książki, od frontu przedstawia piękną ilustrację lalki.


Oczywiście musiałam ją rozpudełkować...

Barbie jest ubrana w stylu lat 20. Uwielbiam lalki w strojach z różnych epok. Cała stylizacja jest czarno-czerwona. Monotonię kolorystyczną przełamuje biel futrzanego wykończenia okrycia.


Płaszcz jest moim ulubionym elementem tej stylizacji - bardzo zgrabny i stylowy.



Na nogach widzimy czarne pantofle na obcasie.


A na głowie zgrabny kapelusik z różą w tym samym kolorze. Włosy Barbie są brązowe i krótko ścięte, w stylu tamtych lat.

Mackie, Mackie... Nie mogę nie uwielbiać tego moldu, jest on po prostu doskonały. Także u tej lalki zachwyca - zielone duże oczy i pełne czerwone usta... To właśnie ta twarz sprawiła, że po prostu musiałam kupić tę Barbie.


Sukienka jest prosta, w kolorze soczystej czerwieni. Na szyi widzimy długi sznur pereł. Barbie posiada też pasujące kolczyki i pierścionek.



Bardzo fotogeniczna modelka.



Szykowna dama, piękna i tajemnicza...


12 komentarzy:

  1. Zdecydowanie mój typ, cudna ! Mnie przed zakupami jest w stanie powstrzymać wyłącznie kompletny brak kasy.... Także ten, nie jesteś sama !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest! Nie dziwię się, że nie mogłaś się jej oprzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę wspaniała! Uwielbiam styl lat 20, a ona Twoja Barbie jest wystylizowana wprost idealnie! Ten kapelusik i perły, szminka i uczesanie! Płaszcz jest boski i nie dziwię się, że jest on Twoim ulubionym elementem tej stylizacji. Podobnie obszyty płaszcz ma moja JCPenney Enchanted Evening. Gratuluję wspaniałej zdobyczy, bo to jedna z piękniejszych Mackie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jako fanka MACKIE
    szczerze gratuluję!

    OdpowiedzUsuń