czwartek, 24 października 2019

Fashionistas™ Barbie® nr 124

Dzisiejsza Barbie Fashionistas dosłownie zaszokowała mnie na pierwszych zdjęciach promocyjnych i długo nie mogłam się otrząsnąć. Lalka na ciałku petite pochodzi z najnowszego wypustu i wyróżnia się oryginalną fryzurą w kolorze jaskrawej zieleni. Jej nr pudełkowy to 124.


Źródło zdjęcia: barbie.mattel.com

Po pewnym czasie zauważyłam, że Barbie ma prawdziwie piękną i delikatną twarz i dle niej właśnie postanowiłam ją kupić, ale ponieważ nie mogłam przeżyć tego okropnego rogala na głowie, faszka rozpoczęła przygodę u mnie w domu od kąpieli i czesania.

Tu już lalka po metamorfozie.


Headmold Barbie to niezbyt lubiany przeze mnie Skipper. Ale w tym wydaniu bardzo mi się podoba.


Lalka ma bardzo jasną karnację, która fajnie współgra z zielonymi włosami i niebieskimi oczami.


Z oryginalnej stylizacji zostawiłam tylko masywne, czarne buty.




16 komentarzy:

  1. Faszka zyskała na transformacji. W nowej fryzurze jest jej znacznie ładniej - w oryginale przypominała mi wielką kremową muffinkę :) Sukienka jest jak stworzona dla niej. Gratuluję nowego nabytku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją na żywo i szczerze mówiąc nie podobała mi się w ogóle, a na Twoich zdjęciach wygląda przepięknie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w tej swojej oryginalnej fryzurce wypada naprawdę słabo 😉

      Usuń
  3. Mnie tez zszokowała ! Ale większy szok to to jak świetnie ją wystylizowałaś !Masz wielki talent do tego :) Ogrodniczki wprawdzie ogromnie mi się podobają, ale nie są dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pierwszy raz mi się podoba - zmiana fryzury to był strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta lalka ma niesamowity potencjał. Sama zastanawiam się nad jej zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ją mam :D Jest taka urokliwa z buzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy tej panny to eksplozja! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kolor, zadziorna fryzura i delikatna buzia 💚💙

      Usuń