piątek, 18 października 2019

Harry Potter ™ Minerva McGonagall ™ Doll

Dzisiejsza bohaterka jest pierwszą lalką w mojej kolekcji, która nie jest Barbie. Jest to produkt Mattela, możemy ją więc uznać za niezbyt daleką krewną Barbary ;) Już dawno wpadła mi w oko, a że z okazji urodzin dostałam od taty pieniądze, niezwłocznie postanowiłam ją zakupić. Tym bardziej, że akurat miałam pomysł na klimatyczne mebelki.

Mowa o lalce Harry Potter ™ Minerva McGonagall ™ Doll, a tu zdjęcie promocyjne wszystkich modeli w serii.

Źródło zdjęcia: https://www.gcttrade.top/index.php?main_page=product_info&products_id=3802

Jak widzicie jest to niezwykle udana seria, jedyne do czego mam zastrzeżenia, to gumowy zarost i włosy lalków. Oczywiście chętnie przygarnę więcej lalek z tej serii ;)

A tu już moja własna Minerva w naprędce zmajstrowanej dioramie.


Lalka jest nieco wyższa od klasycznej Barbie. Jej korpus jest w zbliżonym rozmiarze, natomiast nogi i stopy są masywniejsze.  Łokcie i kolana są artykułowane.


Jak widzicie podobieństwo lalki do aktorki grającej profesor McGonagall jest uderzające.


Suknia czarodzieja jest jednoczęściowa, ale prezentuje się naprawdę dobrze.


Dodatki to czarna różdżka i kapelusz czarownicy.

 
Krzesło i półkę do dioramy zrobiłam z kory drzewnej, gałązek, kolorowej pianki i zielonej włóczki. Może tego nie widać, ale była to ciężka praca ;)


Natomiast robienie wszystkich dodatków to już była sama przyjemność.


Wydruki książkowych okładek i grafiki botaniczne znalazłam na Pintereście.






Fani Harrego Pottera pewnie rozpoznają niektóre tytuły.


Baśnie Barda Beedle'a


Historia magii Bathildy Bagshot.


Niebawem kolejna sesja z moją sławną czarownicą i jej uczennicami. W końcu zbliża się Halloween, a po prawdzie to nasze swojskie Dziady. Ach, doprawdy, kocham jesień 🍂🍁🍄🧡💜

16 komentarzy:

  1. Hm, jakkolwiek głupio by to nie zabrzmiało-chętnie zobaczyłabym ja w negliżu. Poszukuję artykułowanych ciałek w jasnym kolorze a Minerwa mi na solarę nie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest jasna. Ale od pasa w dół jest masywna.

      Usuń
  2. z wrazenia zapomniałam napisać jak bardzo podoba mi się Twoja twórczość z kory i cała diorama !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała diorama i bardzo udany zakup.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęka opadła mi na podłogę, gdy zobaczyłam tę dioramę i dodatki...
    Czarodziejka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna dioramę zrobiłaś, ale Minerwa na nią zasługuje. Zdjęcia wyszły nadzwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tej lalce myślę już od dawna i chyba w końcu zdecyduję się ją kupić. Jest świetna.

    A dioramę zrobiłaś fantastyczną. Książki i plansze są przepiękne, a mebel z kory to genialny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a Minervę bardzo polecam ��️����️

      Usuń
  7. Minerva jest świetna! Uwielbiam tę postać i lalka bardzo mi się podoba. Stworzyłaś jej wspaniałe tło, każdy szczegół idealnie dobrany - i książki i obrazek z mandragorą, a meble to już po prostu kosmos! Z ogromną przyjemnością czytało mi się ten post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 cieszę się że meble się podobają. Kosztowały mnie wiele pracy

      Usuń
  8. na pracowitą fankę natrafiła lalunia,
    o której i ja marzę - choć w mig bym
    Ją ucywilniła i dała nową osobowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha 😄no mnie nie korciło. Podoba mi się jej stylówa 😉

      Usuń