sobota, 13 kwietnia 2019

Titanic Barbie® Doll

Wiele lat temu, zanim zaczęłam zbierać Barbie, w trakcie oglądania lalkowych stron w interenecie, zobaczyłam Titanic Barbie® Doll
i zakochałam się w niej. Lalka w Polsce jest dość droga, więc raczej nie nastawiałam się na jej zakup, aż tu nagle ktoś ją wystawił w bardzo dobrej cenie. Szybciutko umówiłam się na odbiór i tak oto lalkowa wersja Rose DeWitt Bukater trafiła do mojej kolekcji.

Barbie pochodzi z 2007 roku i została wydana w takim oto pięknym pudełku.


Kto oglądał film Titanic, ten z całą pewnością pamięta scenę, która funkcjonuje w świadomości kinomanów jako Jump Scene i fantastyczną czerwono-czarną sukienkę, w którą ubrana jest Kate Winslet, grająca w filmie rolę Rose.

Z nieznanych mi przyczyn, w Internecie nie ma żadnej ładnej fotografii, na której byłoby dobrze widać aktorkę i sukienkę z detalami. Dla przypomnienia.

Źródło zdjęcia: https://www.star1045.com.au/articles/awesome-titanic-fan-theory

A tu już moja rozpudełkowana Rose w replice sukni z tej sceny filmowej.


Lalkę Rose zrobiono na odlewie Mackie, który jest przeze mnie bardzo lubiany i choć uroda Barbie w niczym nie przypomina twarzy bohaterki filmu, buzia jest delikatna, piękna i całość prezentuje się z klasą.


Fryzura także nie przypomina filmowej, jednak kolor włosów oddano bardzo wiernie. W uszach Rose połyskują złote kolczyki z zielonymi kamieniami.


Suknia jest piękna i posiada długi tren, zostałam jednak zaskoczona faktem, że jest bez zapięcia, zaszyta na lalce. Buty to dobrane odcieniem czerwieni trzewiczki na obcasie.


I tak oto marzenia się spełniają 💃☺


16 komentarzy:

  1. Absolutnie cudowna pod każdym względem !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję spełnienia tego marzenia!
    Panna Rose jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknego nabytku. Lalka naprawdę niepowtarzalna i w cudownym stylu wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, eteryczna kobieta.:) Super, że udało Ci się zrealizować marzenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita, te detale, suknia jak żywcem zdarta z aktorki! Ja bym się nie przejmowała tym, że suknia jest niezdejmowalna. W niczym innym lalce nie będzie tak pięknie jak właśnie w niej. W doborze headmoldu Mattel pewnie kierował się uniwersalnością i plastycznością Mackie, usta się zgadzają, włosy też, można się dopatrzyć kilku podobieństw, choć lalka sama w sobie jest zjawiskowa. Na youtube jest filmik zza kulis projektowania Titanic Barbie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest ta fryzura i suknia <3 Jako fanka filmu sama zastanawiałam się nad tą lalką - jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam tylko powiedzieć, że mnie ubiegłaś. :D Jak zobaczyłam ogłoszenie, mało z krzesła nie spadłam. A tu już za późno. :D

    A tak serio, to ogromnie się cieszę, że trafiła do Ciebie. Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Przepiękna lalka, jeszcze ze złotej ery Mattela <3

    OdpowiedzUsuń