sobota, 23 marca 2019

India Barbie® Doll 2nd Edition 1996 - Dolls of the World®

Dziwna sprawa z tymi lalkami. Nigdy nie byłam fanką headmoldu Teresa, ta kwadratowa buzia nie wydawała mi się zbyt ciekawa. Postanowiłam jednak przygarnąć jedną ze względów kolekcjonerskich i przybyło do mnie to cudo.


Olśniło mnie! Zdjęcia nie oddają uroku Teresy, ją trzeba zobaczyć po prostu na żywo.

India Barbie® Doll z 1996 r. wydana w ramach serii Dolls of the World® jest po prostu prześliczna. Śniada cera i ogromne brązowe oczy, egzotycznego rysu dodaje bindi na czole. Czarne włosy hinduski uczesane są w gruby warkocz, są bardzo lśniące i mięciutkie.


Cały strój wraz z dodatkami to mocny róż i złoto. Nie byłam przekonana do tej kolorystyki a teraz jestem zachwycona.

Buty to coś w rodzaju materiałowych klapek. Oczywiście złotych.


Barbie ubrana jest w tradycyjny hinduski strój sari. Ozdobiony jest złotą nicią i złoto-różowymi lamówkami. W uszach lalki widzimy złote kolczyki, a na dłoni pasujący pierścionek.


Na koniec zdjęcie mojej "światowej" gromadki. Hinduska jest jej prawdziwą ozdobą :)


17 komentarzy:

  1. Też nie jestem fanką moldu Teresa, większość tych buziek sprawia wrażenie, jakby miały lekki szczękościsk. Mam aż jedną California Girl, ale nawet niezbyt chce mi się poświęcać uwagę, aby ją naprawić. Twoja Hinduska jest wyjątkowo udana i ten mold niczego jej nie ujmuje.
    Bardzo bym chciała kiedyś ją zobaczyć na żywo i porównać z moją "zagadką". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały nabytek.:) Piękna kolekcja, trudno wybrać która dziewczyna najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta Tereska. Kruczo czarne włosy świetnie kontrastują z żywymi barwami jej stroju. Facepaint to już poezja, cudne są te orzechowe oczy, a ich nietuzinkowy kształt intryguje. Cała Twoja kolekcja DOTW jest imponująca i bardzo różnorodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ teraz zachorowałam na przedstawicielkę kontynentu afrykańskiego 😉

      Usuń
  4. Śliczna kolekcja, a Hinduska warta grzechu. Jak zdobędę odpowiednią złota taśmę, to i Hinduska u mnie się pojawi. Teresa ma wspaniały warkocz i śliczne brązowe oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje zakupy są dla ciebie inspiracją i czekam niecierpliwie na kolejne twoje dzieło ☺

      Usuń
  5. Póki co trzymam się z dala od tych lalek, ale tak oglądam Twoje i chciejstwo się uruchamia, hinduska prezentuje się cudownie, jest idealnym odzwierciedleniem Bollywoodu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ci się piękna gromadka zrobiła. :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja kolekcja coraz bardziej mi się podoba! Te wszystkie śliczne panny sprawiają, że spać w nocy nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna panna, a Twoja światowa gromadka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie przepadałam za Tereskami
    ale za którymś razem "na żywca"
    nieoczekiwanie zaiskrzyło i teraz
    jestem szczęśliwą posiadaczką tej
    buźki, tyle, że z grzywką -

    Twoja Hinduska PRZEPIĘKNA!!!

    OdpowiedzUsuń