czwartek, 15 listopada 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 98

Chciałabym Wam dziś pokazać nieco przerobioną przeze mnie lalkę z serii Fashionistas. Jest to model z najnowszego wypustu dostępnego w Polsce. Mowa o Barbie z nr 98 - Future Is Bright.




Źródło: mattel.com



Lalka posiada dość nieoczywistą urodę, widzę w niej jednak duży potencjał. Zastosowano tutaj ten sam mold, co u Barbie Tropi-Cutie.


 Barbie Tropi-Cutie

Oryginalnie model ten umieszczono na puszystym ciałku, jednak gdy tylko zobaczyłam lalkę na zdjęciach promocyjnych, wiedziałam, że chcę ją mieć na szczupłym ciele.




Kiedy Barbie trafiła w końcu w moje ręce, bezzwłocznie przystąpiłam do nanoszenia zmian. Lalka dostała ciało original, wyprostowałam jej włosy i zaczesałam na bok.






Jeśli chodzi o zmiany w makijażu twarzy, lalka ma namalowane nowe, zamknięte usta i nieznacznie przyciemnione tęczówki oczu.



Ostatnio bardzo podobają mi się lalki o bardzo jasnej karnacji i ciemnych włosach i ta barbioszka znakomicie wpisuje się w ten schemat :) natychmiast stała się jedną z moich ulubionych lalek.

6 komentarzy:

  1. No i pięknie :-) Odnoszę wrażenie, ze pannie się ta zmiana bardzo spodobała, bo aż promienieje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zmiana. Panna wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda. Bardzo dobrze wyszło Ci malowanie ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIESAMOWITA metamorfoza!
    bene note lubię tę buzię...

    OdpowiedzUsuń