sobota, 3 sierpnia 2019

Diorama dla Iris

Pamiętacie moją Iris ? Lalka należy do moich ulubionych w kolekcji, ale nie potrafiłam polubić się z jej ciałkiem. Tymczasem u Kamelii trwała wyprzedaż trupków i wśród wystawionych rzeczy wypatrzyłam lepiej artykułowane ciałko Raquelle.  Kolor wydał mi się odpowiedni, więc niezwłocznie je zakupiłam i faktycznie, miałam nosa - pasuje idealnie.

Przy okazji zmiany ciała Iris, umyłam jej głowę. Klejogips, który sklejał jej kosmyki zmył się bez problemu, a włosy ułożyłam za pomocą suszarki i grzebyka. Lalka ma więc nową fryzurę.

Strój lalki pozostał bez zmian za wyjątkiem butów, ciałko Raquelle ma stopy wyprofilowane do noszenia obcasów, Iris dostała więc czarne trzewiki na kwadratowym słupku.

Żeby dokończyć dzieła, stworzyłam specjalnie dla Barbie dioramę, która nawiązuje do wystroju wnętrz w domu rzeczywistej Iris Apfel. 

Zapraszam Was do obejrzenia efektów mojej pracy.











13 komentarzy:

  1. Wspaniała diorama, a lalka wygląda o niebo lepiej w nowej fryzurze.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się nie spodziewałam, że jej włosy są tak długie 🙂

      Usuń
  2. Super wygląda w nowej fryzurce i z nowym, bardziej ruchawym ciałem...
    Diorama wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna diorama. Każda lalka powinna mieć artykułowane ciałko, zaraz wygląda i pozuje lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł na wystrój wnętrz zainspirowany Iris, wyszło bajecznie, kolorowo i oryginalnie :) Muszę swoją Iris wyciągnąć i rozczesać jej te sklejone włoski. Taka fryzurka jaką Twoja panna prezentuje, pasuje jej znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Ja umyłam mydłem i letnią wodą. Efekt i długość włosów mnie zaskoczyła, no a lalka wygląda teraz wspaniale.

      Usuń
  5. Iris dużo zyskała na zmianie ciałka, ja też nie potrafię polubić tych manekinów! Diorama przecudna, kwiatowa i kolorowa, pasuje do Iris.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo, że mogłam pomóc w uruchomieniu Iris. :) Zyskała ogromnie. Na zmianie fryzury także!
    A diorama jest boska - ta tapeta bardzo mi się podoba. I wszystkie drobiazgi również, nadają super klimatu.

    OdpowiedzUsuń