czwartek, 3 stycznia 2019

Fashionistas™ Barbie® nr 36

Witam w Nowym Roku i zapraszam na prezentację najnowszej fashionistki w moim zbiorze. Dodam, że kupiłam ją w cenie promocyjnej i głównie ze względu na niezwykle udaną garderobę, choć sama lalka też jest naprawdę urocza. Mowa o nr 36 - Chic With A Wink.

Tak się prezentuje na zdjęciu promocyjnym Mattela:


Źródło: barbie.mattel.com


A tu już moja lalka. Barbie jest na szczupłym ciałku i ma ręce proste, odchylone na boki, co moim zdaniem, jest najgorszą z możliwych opcji. Jakoś to tak nienaturalnie wygląda jak dla mnie.




Bardzo jasna karnacja lalki cieszy moje oczy. Jak wiecie jestem fanką bladziochów.




Barbie otrzymała headmold Kayla/Lea, świetnie sprawdzający się u Azjatek. Ma ciemnobrązowe długie i proste włosy, piwne oczy, brązowe brwi ( u mojej lalki ich malunek jest lekko odbarwiony ) i różowe usta układające się w subtelny ( i niezbyt symetryczny ;) ) uśmiech. Głowa jest twarda, czyli pewnie wypełniona klejocementem, ale na szczęście nie ma to wpływu na włosy, które są miękkie i jedwabiste.




A tu już prezentacja tej sensacyjnej garderoby, która mnie skusiła, na lalkach.



6 komentarzy:

  1. Lubię mold Kayla/Lea. Choć sama barbioszek nie zbieram. Ale ciuszki , choć na zdjęciach wyglądają dobrze, to chyba nie są jednak najlepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o dziwo te zestawy są zupełnie porządne ;)

      Usuń
  2. I kolejna ślicznotka w kolekcji... Ciuszki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, jak to Lea. :)
    A te łapki to rzeczywiście niezbyt fortunnie ustawione.

    OdpowiedzUsuń