czwartek, 13 lutego 2020

Barbie® BMR1959™ Doll 2019

Dzisiejsza bohaterka nie do końca jest w klimacie mojej kolekcji. Ale ponieważ należy do najnowszej i wzbudzającej wiele kontrowersji serii Mattel i może warto mieć choć jeden egzemplarz na półce, a do tego jest to w końcu Millie, która mi się podoba, nie mogłam jej nie kupić, gdy pojawiła się okazja.

Barbie® BMR1959™ Doll wydana w ramach serii Barbie® BMR1959™ i warto zapamiętać tę nazwę, bo lalki spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem kolekcjonerów i Mattel szykuje już cztery nowe modele, które pojawiłą się na wiosnę. W pierwszym wypuście datowanym na 2019 r. wydano sześć lalek.

Źródło zdjęcia: graziame.com

Jak widzicie jest kolorowo i bardzo oryginalnie. Autorką projektów jest Carlyle Nuera. Wygląd lalek jest inspirowany uliczną modą, ubrania są dobrej jakości, mamy tu różne typy sylwetek oraz artykulację na poziomie MTM, co niewątpliwie ucieszyło fanów przeszczepów główek.

Moja Barbie to blondynka z burzą loków, trafiła do mnie w pudełku, ale bez zielonej czapeczki w komplecie, która zaginęła gdzieś w drodze do poprzedniej właścicielki. Dla mnie to nie był problem, nie jestem pasjonatką gumowych nakryć głowy. Niestety nie mam pojęcia czemu nie zrobiłam zdjęcia pudełka, a Mattel dla tej serii stworzył bardzo ciekawe opakowania. Foto z sieci:

Źródło zdjęcia: toysbuytoys.com

A tu już sama lalka. Ciuchy są naprawdę świetnej jakości, mamy tu grube materiały i różne faktury.


Ten model ma ciałko typu MTM tall, bardzo przyjemne do ustawiania w różnych pozach.


Włosy są miękkie i puchate. Widać tu wiele pasemek w kilku odcieniach blondu, co daje bardzo ładny efekt.


Twarz to headmold Millie Closed Mouth i jest to chyba jedyna Milka, która mi się podoba. Być może sprawił to zupełnie inny sposób pomalowania odlewu. Brwi są grube z widocznymi włoskami, oczy świetlisto szare, a usta dość pełne, z bardziej wydatną dolną wargą w delikatnym odcieniu. Całość sprawia bardzo naturalne i miłe dla oka wrażenie.



A Wam jak się podoba ta nowa seria lalek? Ja jestem bardzo ciekawe wiosennego wypustu.


13 komentarzy:

  1. Czyżby w Mattelu wreszcie usłyszeli głosy krytyki? A może to tylko ekskluzywna seria. Nie spotkałam się z nimi na półkach, więc nie mam pojęcia o ile droższe od zwyczajnych , choćby mtm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je tylko ściągnąć zza granicy, cena to około dwukrotność ceny MTM. Niestety jak to u Mattel zdarzają się krzywe makijaże, albo np dwie prawe kończyny 🥴

      Usuń
  2. Seria bardzo mi się podoba. Będę polować na Pana w pomarańczowej bluzie, może uda się zakupić w rozsądnej cenie.
    Twoja blond piękność jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kolorowa i niepowtarzalna ekipa. Każda lalka jest inna i wyjątkowa. Nie pogardziłabym Kenem w klapkach Kubota :) Dobrze, że ujarzmiłaś trochę fryzurę swojej Barbie, teraz wygląda bardziej naturalnie i swobodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona miała jakoś te włosy zawiązane gumką, ogólnie niesforna fryzura 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się właśnie ta panienka, ale seria jako taka mnie nie powaliła. Nie wiedziałam, że będą następne - to ciekawe. :)
    Gratuluję nabytku, bo to rzeczywiście najładniejsza Millie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna jest ta seria <3 Sama mialam nawet w ich strone nie patrzec ale ulegam ich urokowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od lat Mattel nie zrobił tak rewelacyjnej serii. Lalki zachwycają zupełnie nowym lookiem, łamią stereotypy. Lalkowy świat podąża za życiem które prowadzimy. To jest super!! Dobrze, że zaczynają się i u nas pojawiać, nawet w bardzo przystępnych cenach!! Gratuluję dziewczęcia w kolekcji!

    OdpowiedzUsuń