niedziela, 18 listopada 2018

Hybryda z różowymi włosami

Dziś przedstawię Wam hybrydę, którą stworzyłam z syrenki Dreamtopia i ciałka curvy od Fashionistas. Skąd ten pomysł? Twarz syrenki w zestawieniu z jej jaskraworóżowymi włosami po prostu bardzo mi się spodobała.






Barbie posiada mold, który został stworzony z myślą o puszystych ciałkach (jak widzicie syrena też była grubcią) jest nazywany curvy lub curvy Karl i jest to chyba zmodyfikowana i pogrubiona wersja moldu Karl Lagerfeld. Może ktoś mądrzejszy się wypowie...

Źródło: Flickr by Willyssa Catcheway

 
Mold Karl Lagerfeld Źródło: Pinterest

Podobieństwo jest raczej widoczne. W moim odczuciu twarz hybrydy jest dużo ładniejsza od każdej Fashionistas z tym moldem.





Twarz lalki została delikatnie przemalowana. Zrobiłam jej oczy w odcieniu zielonobrązowym i bardziej "dzióbkowate" usta, które mają nawiązywać do makijażu lalek z moldem Karl z serii The Barbie Look. Niestety pozostają one (lalki, nie usta ;) ) na razie poza moim finansowym zasięgiem.




I jeszcze sesja w mojej dioramie :)



EDIT

Na grupie fb ktoś napisał, że ten mold oficjalnie nazywa się Curvy Closet Mouth 2015.


4 komentarze:

  1. Super wyszło :D Lubię takie dziubkowate :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, jaki rewelacyjny pomysł. :) Podoba mi się i to bardzo, choć za tym moldem nie przepadam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokoik zauroczył mnie -
    ale to wersja ogoniasta
    rozwala system!!!
    kocham syreny!!!
    świetna idea!!!

    OdpowiedzUsuń