niedziela, 30 grudnia 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 110

Nowa fashionistka, którą Wam dziś pokażę jest piękna, ale w dość nieoczywisty sposób. Nie od razu mnie zachwyciła, ale miałam przeczucie, że gdy ją wyjmę z pudełka, podbije moje serce. I tak się stało ;) Przedstawiam Wam nr 110, tak jak bohaterka poprzedniego postu, jest na razie tylko numerem.




Barbie jest na ciałku tall, jest to moja druga "talka" w kolekcji (poprzednia KLIK). Ma bardzo jasną karnację i czarne włosy z zielonymi pasemkami. Jest ubrana w sportową sukienkę z połyskliwego materiału i czarne pantofle na obcasie.




Jej headmold nosi nazwę Wide Smile. Niestety nie wiem czy to nazwa oficjalna, czy nadana przez społeczność kolekcjonerów. EDIT: obecna nazwa ze strony producenta to Alec. Tęczówki lalki są brązowe, brwi grube z namalowanymi włoskami, uśmiechnięte usta w kolorze zgaszonego różu. Jak sami widzicie ten model Barbie naprawdę przykuwa wzrok swoją nietypową urodą.




Ponieważ zimą ciężko uchwycić moment z dobrym, dziennym światłem do zdjęć, zrobiłam ściankę, którą mogę ustawiać w różnym miejscach jako tło. Tapeta jest oczywiście inspirowana twórczością Klimta.




Wszystkim, którzy tu zaglądają życzę udanej zabawy Sylwestrowej w towarzystwie ulubionej Barbie ;) i szczęśliwego Nowego Roku!

9 komentarzy:

  1. Jest piękna! gdzie udało się Tobie ją upolować? Tobie również życzę udanej zabawy, czy Twoje lalki organizują jakąś imprezkę?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W smyku. Chyba nawet można jeszcze zamówić na ich stronie.
      Imprezka? Hm, pomyślimy 😆

      Usuń
  2. Lubię Barbie z brązowymi i zielonymi oczami i innymi włosami niż blond. Nie rozumiem mattelowskiego uporu do różowych ust, bardzo lubię wszelkie inne, nawet fuksję, ale najbardziej czerwone. Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😌
      Ja też lubię te wszystkie nietypowe barwy 😉

      Usuń
  3. Jest prześliczna! Niewiele jest fashionistek, które mnie tak zachwycają. Chyba nawet pomyślę o jej kupnie, jeśli mi się tylko przytrafi okazja. :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 a barbioszkę polecam twojej uwadze

      Usuń
  4. Nie widzialam jej u nas ...w sumie u nas to wogole zadnych najnowszych fashionistek nie ma.

    A jest naprawde cudna <3

    Szczesliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń