piątek, 28 grudnia 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 113

W sklepach wysyp nowych fashionistek i nie oparłam się pokusie przygarnięcia nowych lalek. Dziś prezentacja jasnowłosej lalki z headmoldem Raquelle. To prawdziwa gratka dla kolekcjonerów, Raquelle zazwyczaj występuje w ciemnowłosej odsłonie.



Barbie jest na ciele original i otrzymała nr 113 jednak chyba nie dostała swojej nazwy oficjalnej. Ja spotkałam się z nazwą Plaid Dress Shirt oraz Red Plaid Dress, są to jednak raczej nazwy nadane przez sieci handlowe i kolekcjonerów i pochodzą od charakterystycznej, kraciastej sukienki. W połączeniu z czarnymi butkami jest to bardzo udany outfit moim zdaniem.




Barbie ma bardzo jasne włosy, opaloną karnację, czerwone usta i zielone oczy o pięknym odcieniu. Twarz, jak już wcześniej wspomniałam to headmold Raquelle.




Ostatnie zdjęcie przedstawia obie moje Rakelki. Bardzo lubię ten mold i chciałabym jeszcze mieć brunetkę Raquelle a bardzo jasnej karnacji. Uwielbiam lalki o jasnej cerze, może dlatego, że sama jestem totalnym bladziochem ;)


Zapraszam Was również na mój profil na Instagramie fias_barbie_dolls

10 komentarzy:

  1. Prezentuje się bardzo ciekawie. Też mam słabość do tego moldu i powiem szczerze, że w tej odsłonie całkiem mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam najnowsze faszki, ale z daleka. Jak dla mnie są zbyt sztywne, a ciężko znaleźć ciałko na zamianę. Buzie mają cudne i niektóre ciuszki. Będę podziwiać u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) mi nawet nie przeszkadzają te sztywne ciałka. I tak przez prawie cały czas barbie stoją na półce. Miałam już w sumie nie kupować faszek ale znów się złamałam ;)

      Usuń
  3. Fajna, ale to zupełnie nie moja bajka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta lalczana różnorodność :) dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie

      Usuń
  4. Raquelle naprawdę dobrze robi ten blond! Chyba lista moich Fashionistas do zdobycia się znowu wydłuży :)

    OdpowiedzUsuń