piątek, 7 czerwca 2019

Princess of Holland™ Barbie® Doll 2005 - Dolls of the World® - The Princess Collection

Dzisiejszy wpis jest poświęcony mojemu najnowszemu nabytkowi - Princess of Holland™ Barbie® Doll. Lalka została wydana w 2005 roku i pochodzi z serii The Princess Collection - DOTW. Przyznam Wam, że bardzo lubię serię księżniczek, zawsze mają bardzo ciekawe stroje, niestety są raczej drogie, więc wypatruję używanych i rozpudełkowanych na różnych portalach sprzedażowych. I z takiego portalu właśnie trafiła do mnie Holenderka. Brakowało jej butów i jednej z perłowych bransoletek, poza tym moja Barbie jest kompletna.


Źródło zdjęcia: barbie.mattel.com

Zanim jednak pokażę Wam jej zdjęcia, mała galeria The Princess Collection. Seria liczy 21 lalek i jest to pink label. Okres ich wydawania przypada na lata pomiędzy 2000 a 2005 rokiem.

Wszystkie fotografie pochodzą ze strony barbie.mattel.com.



Te dwie Barbie znacie już z mojego bloga, to Princess of South Africa™ Barbie® Doll KLIK i Princess of Imperial Russia™ Barbie® Doll KLIK.

A poniżej reszta lalek z tej znakomitej serii.










Jak widzicie księżniczki są bardzo różnorodne i przyznam się, że jest tu kilka, które BARDZO chętnie bym przygarnęła. A tymczasem wracamy do naszej dzisiejszej bohaterki - piękności z kraju tulipanów.

Zdjęcia nie oddają urody tej lalki. Delikatna buzia w otoczeniu karmelowych loków to oczywiście headmold Mackie. Szare tęczówki oczu i ciężkie powieki nadają twarzy wyraz subtelnego rozmarzenia. Do tego pełne usta w ciekawym odcieniu różu ułożone w delikatny uśmiech.




Biżuteria lalki to złote, ciężkie kolczyki z białymi kamieniami, podwójny perłowy naszyjnik z pasującą zawieszką i perłowe bransolety, u mojej Barbie ostała się tylko jedna. Na głowie lalki widzimy niewielki złoty diadem.



Gorset sukni  to małe dzieło sztuki krawieckiej, jest zarazem bogaty i bardzo delikatny.




Po odwróceniu Barbie widzimy, że jej uczesanie to wysoki koczek z wypuszczonymi lokami z przodu.


Dworska suknia jest piękna, nie przepadam za taka kolorystyką, ale u tej lalki wszystko razem kolorystycznie świetnie zagrało.




Cieszę się bardzo, że moja kolekcja księżniczek, choć powoli, to jednak się systematycznie rozrasta :)

10 komentarzy:

  1. Przepiękna! Jestem zauroczona lalkami z tej serii. Kilka z nich bardzo chętnie bym przygarnęła, ale jak na razie nie było okazji. ;)
    Gratuluję! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z Tobą, księżniczki są rewelacyjne. Moją faworytką jest oczywiście Japonka, ale Twoja Holenderka jest równie zjawiskowa. Ten strój i biżuteria są po prostu fantastyczne. Podoba mi się jej blade lico, wygląda, jakby zrobiona była z porcelany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna seria. Holenderka naprawdę urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Holenderka śliczna! Jestem zachwycona suknią tej panny. Jest zjawiskowa!
    Z całej kolekcji podoba mi się najbardziej hinduska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, hinduska jest jedną z najpiękniejszych lalek w serii.

      Usuń
  5. Obrodziło ostatnio w duńskie księżniczki, swoją też znalazłam nie tak dawno temu :) Jestem pod wrażeniem jak swojej księżniczce już przystosowałaś zamkowe tło. Bardzo ciekawy pomysł, to makiety do fotosesji?

    OdpowiedzUsuń
  6. To wydrukowane zdjęcie na formacie a3 😉

    OdpowiedzUsuń