niedziela, 2 czerwca 2019

Luncheon Ensemble Barbie® Doll 2013 - Barbie® Fashion Model Collection

Wobec Waszej ciekawości odnośnie nowej Silki w mojej kolekcji, postanowiłam nie zwlekać i, gdy tylko trafiła w moje ręce, niezwłocznie zrobiłam jej foto sesję.

Luncheon Ensemble Barbie® Doll jest na razie ostatnią Barbie z serii BFMC jaką zakupiłam. Powodem są niebotyczne, przynajmniej dla mnie, ceny tych lalek, oraz fakt, że zakupem tego modelu domknęłam pewną koncepcję kolekcjonerską. Mam Silkę AA, blondynkę,  brunetkę i teraz rudą. Mój kolekcjonerski chciej został tym samym zaspokojony.

Lalka pochodzi z 2013 roku, czyli jest na całkiem sztywnym ciałku Silkstone®, co mnie bardzo cieszy.

Klasyczne białe pudełko z niebieskimi akcentami.



Pierwsze spojrzenie po zdjęciu pokrywy.


Co by nie mówić, Robert Best w najlepszej formie. Kolorystyka modelu - róż, biel i zieleń plus prawie biała cera lalki i rude włosy - kapitalne połączenie. Kreacja składa się z białej, dopasowanej sukienki w różowe kwiaty i płaszczyka z tej samej tkaniny. Na rękach lalki znajdują się różowe rękawiczki, a na nogach szpilki w tym samym kolorze.


Headmold Nostalgic tym razem w otoczeniu rudych kosmyków. Do tego porcelanowa cera z delikatnymi różowymi rumieńcami, pięknie wykrojone usta również w odcieniu różu, no i oczy... Oczy są delikatnie zielonkawe, ale za to cień jest mocno zielony i robi całą robotę oka.


W uszach lalki widzimy delikatne perłowe kolczyki, a na głowie elegancki turban, zwieńczony materiałową różą.


Oczywiście nie mogłam się oprzeć i po kolei zdejmowałam z Barbie kolejne elementy garderoby.





Ponieważ w Internecie trudno znaleźć zdjęcia lalki bez turbanu, postanowiłam się poświęcić i zdjąć ten element, co wymagało ode mnie cierpliwości, bo był przyszyty do włosów Barbie.


Lalka również bez niego prezentuje się ładnie, ale z turbanem na głowie,  musicie przyznać,  ma to "coś".



Jestem bardzo zadowolona z tej lalki. Nie mogę się dziś na nią napatrzeć.




I na koniec wszystkie moje kolorystycznie dobrane Silki.



A w następnym wpisie odpoczniemy w końcu od serii BFMC i wracamy do serii DOTW :)

12 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo dystyngowanie, taka elita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kolekcja jest cudowna, po prostu zachwycająca! Uzbierać aż 4 silki! Ja bym chciała choć jedną, ale nie mogę się zdecydować, bo najchętniej przygarnęłabym wszystkie. Twój rudzielec jest idealny. To musi być wspaniałe uczucie rozpakować taką lalkę doskonałą, bo nawet pudełko jest piękne i eleganckie, a to czarno-białe zdjęcie z tyłu! Gratuluję cudownej kolekcji, ale czekam równie niecierpliwie na DotW, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silki strasznie uzależniają. Trzeba na żywo zobaczyć tą jakość i ich klasę... Ja przepadłam z kretesem. No ale pora wrócić do rzeczywistości 😉

      Usuń
  3. Wspaniała kolekcja, prawdziwe elegantki :-). Gratuluję zdobycia wszystkich wymarzonych :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem absolutnie zauroczona tą lalką! Jest perfekcyjna w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszałamiająco piękna! Zresztą piękne wszystkie! Też miałabym dylemat, którą by zamówić...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo ludziska, jakie cudo! Jakie cztery cuda! :)
    Wszystkie Twoje Silki mi się podobają ogromnie, ale ta... jest numerem jeden w tym kwartecie. Jest po prostu przepiękna, a jej strój jest dla niej idealny.
    Gratuluję i nowego nabytku, i całej gromadki. :)

    OdpowiedzUsuń