sobota, 8 czerwca 2019

Światowy dzień lalki

8 czerwca to wg kalendarza Szarej Sowy ŚWIATOWY DZIEŃ LALKI.

Symbolicznie dziś dzielę się z Wami wspominkami z tego co wydarzyło się prawie rok temu. W chwili życiowego smuteczku postanowiłam pooglądać sobie Barbie w Internecie, aby się nieco zrelaksować, i trafiłam na blog Marsa. Czytałam go dzień i noc, wszerz i wzdłuż i zapragnęłam też takich pięknych lalek u siebie w domu.

Pierwszą Barbie zakupioną z zamysłem posiadania kolekcji była ta oto piękna i oryginalna faszka - Chic In Chambray.




Lalka pozuje w pierwszej, zbudowanej na szybko dioramie, gdy zgłębiałam temat Barbie, zakochałam się w miniaturowych wnętrzach.

Jak wiecie od tamtego momentu moja kolekcja znacznie się rozrosła, ku mojej radości i utrapieniu męża. Wielu lalek w międzyczasie się pozbyłam, co pozwala mi utrzymać porządek w kolekcji i minimalizować ilość Barbie, a także zdobyć fundusze na kolejne okazy. Ta faszka jednak została, jest to bardzo udany projekt i bardzo ją lubię.

Być może czeka mnie teraz przerwa w lalkowych zakupach, związana z wakacjami i musem odkładania na nie każdego grosza. Lecz nie martwcie się, na pewno powrócę.

Pozdrawiam Was lalkowo  :)

16 komentarzy:

  1. Śliczna lalka i piękna diorama.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta panna ma w sobie coś, co nie pozwala przejść obok niej obojętnie. Śliczna.
    Diorama również bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać czasem z przypadku przytrafiają się nam dobre rzeczy. :)
    Twoja kolekcja rozwija się wspaniale, z przyjemnością tu zaglądam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę spełnienia lalkowych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też zaczęło się od Marsa :) Wiele lalek, które prezentuje szybciutko trafiły na moją listę życzeń.

    Trzymam Cię za słowo, że powrócisz szybko, bo bardzo lubię Twojego bloga! A co do wakacji, to ja w zeszłe lato też nie planowałam lalkowych zakupów, a tymczasem z wakacji w mojej walizce przyjechały 3 ślicznotki, więc nigdy nie wiadomo. Może i Ty jakąś przywieziesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Bardzo mi miło gdy czytam takie słowa. Pojawię się na pewno bo Kamelia szyje sukienkę dla jednej z moich lalek więc będę się chciała pochwalić efektem.

      Usuń
  6. Ta lalka jest naprawdę udana i warto ją mieć w kolekcji. Blog "Lalka w pudełku" także kocham! W kwestii grosza - doskonale rozumiem, choć mnie oszczędzanie lichutko wychodzi. :P Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Tobie i wszystkim Kolekcjonerom, aby grosza starczyło i na życie, i na wakacje i oczywiście na Lalki! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. też się nie oparłąm tej panience :)
    śliczną ma spódniczkę, diorama też
    zapowiada się interesująco - udanych
    wakacji i koniecznie zabierz ze sobą
    jakąś pannicę, to na czas jesienno-
    zimowy będziesz miała słoneczne sny :)

    OdpowiedzUsuń