piątek, 1 listopada 2019

City Chic Style 2017 - The Barbie Look™

Dzisiejsza bohaterka to jedna z tych lalek, o których się marzy bez większej nadziei na spełnienie tych marzeń ;) ta lalka jest tylko na ebayu w kosmicznych cenach.

Ja miałam szczęście, pojawiła się na olx chwilę przed tym, jak wpisałam w wyszukiwarkę tej strony frazę "barbie look". Cena również była przyjemnie niska, więc po chwili negocjacji z mężem, umówiłam się ze sprzedającą na zakup.

I tak trafiła do mnie City Chic Style 2017 z serii The Barbie Look™ . Lalka była bez pudełka, ale miała prawie komplet akcesoriów.



Projekt Barbie jest wyjątkowo udany. Wszystko tu jest świetnie przemyślane, od wysokich botków, przez dzianinowe getry i gruby, długi sweter, po piękną buzię i długie falowane włosy.


Ubrania są w odcieniach szarości, botki i materiałowa torebka na ramię w odcieniach brązu. Ciało Barbie jest artukułowane.


Twarz to headmold Karl Lagerfeld w wyjątkowo pięknym wydaniu. Włosy składają się z różnokolorowych pasemek, daje to bardzo naturalny efekt.



Barbie okazała się być znakomitą modelką, świetnie zapozowała do zdjęć. Jestem bardzo zadowolona z tego niespodziewanego nabytku.








14 komentarzy:

  1. Śliczna dziewczyna, pięknie ubrana, akurat adekwatnie do pory roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci się trafiło, piękna lalka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę się rozpisywać, powiem tylko, że wszystko w tej lalce jest doskonałe. Gratuluję nowego nabytku :) Jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 ach ten olx, tyle dobra można tam znaleźć.

      Usuń
  4. Wspaniały nabytek do kolekcji, moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanego i szczęśliwego zakupu. :) Ja też bym bardzo chętnie ją przygarnęła ale tak jak piszesz nigdzie nie jest dostępna w ludzkiej cenie. Jest to śliczna lalka - podoba mi się połączenie tego moldu, falowanych włosów i długiego szarego sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna modelka pięknie pokazana ♥

    OdpowiedzUsuń