poniedziałek, 28 października 2019

Halloween

Choć sama nie obchodzę Halloween pomyślałam, że to święto stanowi wdzięczny temat sesji lalkowej.

Tym razem w nowej dioramie do profesor McGonagall dołączyła jej urocza asystentka Midge. Ta rudowłosa Barbie jest hybrydą stworzoną z głowy mtm-ki i gorzej artykułowanego ciałka. Podoba mi się jej piegowata buzia i włosy składające się z pasemek w dwóch odcieniach rudości, czego niestety nie uchwycił mój telefon. Buzia to odświeżony headmold Generation Girl 2010 r.

Midge zajęła się dekorowaniem gabinetu Minervy. Zresztą popatrzcie sami.











10 komentarzy:

  1. Magicznie po prostu. I lalka śliczna i sukienka cudna i sceneria wspaniała. Dyńki są fantastyczne i w idealnej skali. Ja ostatnio kupiłam podobne światełka w Lidlu - duszki, bo nie mogłam się im oprzeć, choć sama nie ozdabiam domu na Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten fotel z kory, półeczka, wreszcie sama Minerva i jej asystentka. Jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna diorama i piękne lampki *0*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są fantastyczne! :) I obie modelki bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń