wtorek, 8 października 2019

Fashionistas™ Barbie® nr 122

Dziś kontynuacja moich rudowłosych zakupów i fascynacji, czyli olśniewająca Barbie Fashionistas nr 122.

Ostatnimi czasy mam wrażenie, że headmold Daya świeci triumfy wśród kolekcjonerów. Trzeba przyznać, że odlew twarzy jest naprawdę udany i przedstawiona dzisiaj lalka jest tego najlepszym przykładem.

Jasna buzia harmonijnie współgra z zielonymi oczami i rudymi włosami. Barbie lepiej obejrzeć dokładnie przed zakupem. Widziałam wiele z rozjechanymi oczami, zanim trafiłam w końcu na ten egzemplarz.


Lalka jest delikatna i stylowa. Z oryginalnego stroju zostawiłam jej tylko buty. Wieczorowa kreacja pasuje jej dużo bardziej.




Przy okazji odpowiednio wystylizowałam jej rudą koleżankę, aby tworzyły spójną i miłą oku parę.



Jest moc! 🔥🔥🔥


A tu już razem. Dwa rudzielce, zupełnie inne, a obie piękne.


15 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje nowe rudzielce. Zmiana kreacji na elegancką czerń wyszła im na korzyść. Na tle czerni jeszcze bardziej uwypukla się barwa ich włosów. Ogniste z nich babki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł 🧡🍂🍁 rudości na tle czerni.

      Usuń
  2. Ruda afro ma cudowną kreacje. :D
    Ruda z moldem Daya bardzo chce ale widziałam właśnie tylko takie z rozjechanym makijażem :/. A od jakiegoś czasu nigdzie jej nie widzę. Bardzo mi się też podoba fash zwana rockową czasami, także z moldem Daya i tą na szczęście mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety za tę Dayę przepłaciłam w Kerfie, ale wzięłam, skoro już trafiłam na równy makijaż twarzy. A rockowej zazdroszczę 🤩

      Usuń
  3. Nadzwyczaj miłą oku parę stworzyłaś !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna parka! Ale przyznam, że Daya mnie zauroczyła tak, że niemal tylko ją widzę. Piękna! :)
    Super je ubrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza panna zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daya lśni jak perła! To śliczna dziewczyna! I jak wspaniale ją ubrałaś! Jej koleżanka z tą burzą włosków wygląda również fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Daya intryguje bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń