niedziela, 11 sierpnia 2019

Feeling Fun Barbie w nowej odsłonie

Robiąc ostatnio porządki w moich barbiowych zbiorach, zauważyłam, że moja Feeling Fun Barbie , zamieszkująca sporych rozmiarów pudło z lalkami, ma ukruszoną szyję. Jej fryzura też nie wyglądała już za ciekawie. Po krótkim namyśle postanowiłam tymczasowo podarować jej ciałko Iris, oraz na nowo wystylizować w bardziej współczesnym stroju. Barbie trafiła też z powrotem na ekspozycję.


Jak widzicie Barbie pozowała w nowej dioramie.


Bluzeczka pochodzi z pracowni Kamelii, a naszyjnik był miłym dodatkiem do ubranek od niej. Do tego dobrałam dżinsowe szorty i czarne, ciekawe sandały bez obcasów.


Moja Feeling Fun Barbie ma dość wystrzępione i wykruszone włosy, szczególnie na czubku są mocno przerzedzone, ale myślę, że nie jest to zbyt widoczne.


Jasne włosy lalki zostały wyprostowane, a kilka przednich kosmyków luźno związałam z tyłu.


Ta Barbie jest klasycznie piękna i moim zdaniem obroni się w każdej stylizacji.



13 komentarzy:

  1. Śliczna.:) Starsze modele lalek same się bronią, mają lepszy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. stworzyłaś absolutnie nową Barbie!!!
    bardzo lubię ciuszki z motywem "prasy"

    OdpowiedzUsuń
  3. Panienka jest prześliczna - masz rację, że wyjdzie obronną ręką z każdej sytuacji. :) Przerzedzonych włosów na zdjęciach nie widać, lalka zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  4. I super! Barbie odżyła na nowym ciele i w nowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest absolutnie piękna.
    Nowa diorama również zrobiła na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach niebieskooka blond superstarka, uniwersalnie piękna! Jej urok od lat 70-tych nie osłabł ani trochę. A o włosy bym się nie martwiła, z Twoimi zdolnościami bez trudu przeprowadzisz bardzo udany reroot.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamelia jest specjalistką jeśli chodzi o lalkowe ciuchy. Odmłodziłaś staruszkę, nie mogę się doczekać kolejnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń