wtorek, 16 lipca 2019

OOAK Bella Swan

Pamiętacie moją Bellę Swan (KLIK)? Cały czas chodziło za mną, aby uhonorować jej oryginalną, wampiryczną urodę jakąś ciekawą kreacją. A do kogo najlepiej uderzyć w sprawie szycia, gdy samemu ma się w temacie maślane palce? Odpowiedź jest oczywista - do Kamelii.

Tak więc z mojego pragnienia piękna i z kunsztu krawieckiego Kamelii powstała zjawiskowa sukienka. Zobaczcie sami...


Kolory sukni to fiolet i złoto. Przód został ozdobiony misternym haftem.




Włosy do tej stylizacji postanowiłam upiąć w wysoki, ciasny kok. Elementem dekoracyjnym fryzury jest fioletowy kwiat, z tego samego materiału co sukienka.



Sukienka jest uszyta na złotej podszewce i zapinana z tyłu na suwak. Jak to u Kamelii - misterna robota.



Headmold Mackie prawie w każdym wydaniu wygląda zjawiskowo. Aby makijaż Barbie pasował do kreacji, pomalowałam jej powieki złotym brokatem.


I tak moja Bella w końcu jest doskonała.



8 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa na temat sukienki! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.
    Bella jest przepiękna, zachwycam się nią na każdym zdjęciu. Podziwiam też fryzurę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i teraz czekam na twój wpis o sukience 🙂

      Usuń
  2. Piękna lalka, której do podkreślenia urody zdecydowanie brakowało odpowiedniej sukni. Kiedy w nią wskoczyła od razu zmieniła się w kolekcjonerski rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bella w tej sukience wygląda zjawiskowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bella w nowej sukni i makijażu wygląda zjawiskowo. Złoty brokat pasuje do jej koloru oczu. Co do sukienki, jestem pełna podziwu - nawet suwaczek dobrany jest pod kolor! Fiolet i złoto świetnie się komponują, no i ten haft!

    OdpowiedzUsuń
  5. bez TEJ fryzury nie byłoby
    fantastycznego efektu :DDD

    OdpowiedzUsuń