poniedziałek, 4 lutego 2019

Fashionably Floral™ Barbie® Doll 2015 - Barbie® Fashion Model Collection

Jak już Wam wspominałam razem z lalką z poprzedniego wpisu trafiła do mnie druga silka, kupiona po znacznie obniżonej cenie. W zasadzie kwota została dla mnie tak bardzo zmniejszona, że nie wypadało nie przyjąć tej oferty. 

Dziś pokażę Wam Fashionably Floral™ Barbie® Doll z serii Barbie® Fashion Model Collection.


I promocyjne zdjęcie Barbie.

Źródło zdjęcia: barbie.mattel.com

Ponownie mamy tu Gold Label i projekt Roberta Besta. Lalka jest datowana na 2015 r. W ostatnim wpisie zapomniałam dodać, że każda silka ma gdzieś na twarzy pieprzyk. Jest to ich cecha charakterystyczna.


Lalka ubrana jest w garsonkę w wyrazistym odcieniu różu. Materiał ma kwiatowy wzór. Dodatkowo widzimy tu buty i rękawiczki w odpowiadającym kolorze a także kapelusz z dużym rondem i kwiatowym przybraniem.


Garsonka posiada podszewkę. Nogi są obleczone w cieniutkie rajstopy, a paznokcie stóp pomalowane. Każdy element lalki jest dopracowany z najwyższą starannością.


Blond włosy są zebrane w kok.


Cera lalki jest jasna, ale nie tak jak u bohaterki poprzedniego wpisu. Tęczówki tym razem są intensywnie niebieskie.


Ta chłodna uroda silek ze specyficznym spojrzeniem i okiem ozdobionym czarnym eyelinerem bardzo mi odpowiada.


A w następnym wpisie wracamy do rzeczywistości. Pokażę Wam przemianę mojej Midge.

7 komentarzy:

  1. Co jedna to piękniejsza, ostrzysz mi apetyt na skilki. Zachwyca mnie jakość wykonania, obie lalki wyglądają perfekcyjnie i ekskluzywnie. Gratuluję obu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Mattel nie dba tak o szczegóły ubranek innych Barbie. Choć jak dla mnie to tego różu za dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety i ja ubolewam nad tym faktem. Współczesne barbie są bardzo niechlujnie wykonane.

      Usuń
  3. silki to specyficzne kobitki -
    miałam swego czasu trójeczkę,
    niezapomniany słodki ciężar,
    jedwabiste ciało i dopracowane
    stroje wraz z dodatkami - cudo!

    OdpowiedzUsuń