niedziela, 10 lutego 2019

Irish Barbie® Doll 1994 - Dolls of the World Collection

Ponieważ seria Dolls of the World kusi swą różnorodnością, nic dziwnego, że w mojej kolekcji pojawiła się jej kolejna przedstawicielka (poprzednia KLIK). Tym razem jest to Irish Barbie® Doll - piękność z twarzą Super Star i bujnymi, rudymi włosami.

Zdjęcia jeszcze zapudełkowanej Irlandki. Ta nacja budzi moją sympatię :) rude włosy lalki i dopracowany strój też oczywiście nie były bez znaczenia przy wyborze nowej Barbie.


              


Jak widzicie lalka ubrana jest w dość ciekawą zielona suknię, z wykończeniami z białej koronki. Czepek na rudych puklach jest również koronkowy a buty oczywiście soczyście zielone.



Buzia to jeden z moich ulubionych headmoldów Super Star. Tu cechą charakterystyczną prócz rudych włosów, są rude brwi i zielone oczy z ciekawym refleksem w kształcie krzyżyka. To moja pierwsza superstarka o innej kolorystyce niż jasne włosy plus niebieskie oczy. Usta pomalowano na mocny czerwony kolor.



Jak widzicie włosy Barbie są naprawdę bardzo bujne i układają się w spore fale.



Bardzo podoba mi się brosza, jej ceramiczny środek przedstawia symbol Irlandii - zieloną koniczynę na białym tle i jest obsadzony w złotej, zdobionej obwódce. Zdecydowanie lubię takie detale.



I kolejny lubiany przeze mnie element - złoty pierścionek, który oczywiście pasuje do kolczyków.


Bardzo przyjemna lalka i obawiam się, że nie ostatnia z tej bardzo licznej serii. Wypatrzyłam już kilka kolejnych must have'ów, które, mam nadzieję, prędzej czy później dołączą do swych dwóch "światowych" koleżanek.



I na koniec zdjęcie moich wszystkich superstarek. Każda inna i każda śliczna. To obecnie mój ulubiony headmold. Na pewno brak w tym gronie brunetki ;) muszę się za jakąś zakręcić :)


11 komentarzy:

  1. Jest cudna. Nie zbieram Barbie (choć trafiają do mnie) to tą jedną mogłabym mieć na szczególnych prawach. Wszystko mi się w niej podoba. Od stóp do głów jest piękna, mój ulubiony zestaw: rude włosy, zielone oczy czerwone usta. Broszka wspaniała, no może kolczyki i pierścionek ozdobiłabym zielonymi oczkami. Gdzie wynajdujesz takie cuda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście na allegro ;) uwielbiam te stroje i detale u starszych Barbie.

      Usuń
  2. Ale piękność się Tobie trafiła <3 ja co do zasady zbieram blond Superstarki, ale dla tej zrobiłabym wyjątek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam u siebie Irlandkę, ale niestety bez oryginalnego wdzianka. Twój wpis mnie jednak zainspirował, więc chyba wybiorę się na zakupy na ebayu. Irlandką jest istotnie urocza, a broszka to istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj cudo. Mnie ostatecznie skusiła 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, Szczęściaro! Ta panna jest przepiękna w każdym calu! Ja też na nią poluję. :)
    Wszystkie Twoje Superstarki są piękne. Też mam słabość do tego moldu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna panna, rudowłosa superstarka i w dodatku o zielonych oczach, naprawdę zachwycające połączenie. Podoba mi się jej strój, prosty ale ładnie dopracowany, Mattel to miał wtedy klasę:)

    OdpowiedzUsuń