środa, 20 lutego 2019

Gerda

Zauroczona małymi światami po wizycie w Muzeum Domków dla Lalek, postanowiłam stworzyć coś w mniejszej skali niż do tej pory. I tak powstała diorama "Gerda".

Czy domyślacie się już co było moją inspiracją?


Lalką, z której postanowiłam zrobić Gerdę jest Chelsea w wydaniu wielkanocnym. Postać Chelsea należy do rodziny Barbie. Tak prezentuje się na promocyjnej fotografii.

Źródło zdjęcia: target.com

A tak się prezentuje po moich niewielkich przeróbkach. Wmoldowaną bluzeczkę ukryłam pod ręcznie szytym sweterkiem.



Gerda dostała przytulny pokoik w chłodnych tonacjach. Mebelki robiłam sama z różnych elementów np łóżko jest ze styropianu a puff z obrączki do serwetek. Pościel uszyłam własnoręcznie.


W mojej dioramie wykorzystałam piękne ilustracje Laury Barret do baśni Andersena "Królowa Śniegu".


Zrobiłam też małą książkę i mini kredki z wykałaczek. To była niezła zabawa!


Na koniec przyozdobiłam wszystko płatkami śniegu ❄❄❄❄❄


9 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc wcale się nie dziwię, bo wielkanocna Chelsea wcale na Wielkanoc nie wygląda. Jak najbardziej pasuje do zimowych klimatów. Jako Gerda prezentuje się cudnie w swoim zimowym pokoiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pokoik, Gerda wygląda na zadowoloną. Kredki z wykałaczek, wspaniały pomysł! Z czego zrobiłaś donicę na kwiatka? Wygląda jak szachowa wieża :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pokoik! Napatrzeć się nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń