niedziela, 1 września 2019

Bohemian Glamour ™ Barbie® Doll 2003 - The Style Set™ Collection

Witam Was w pierwszym dniu września i przedstawiam Wam lalkę, na którą długo czekałam. I w końcu jest u mnie :) To  Bohemian Glamour ™ Barbie® Doll wydana w ramach niewielkiej, bo liczącej zaledwie cztery modele The Style Set™ Collection.

Tu Barbie jeszcze zapudełkowana: 





W tym stanie nie pozostała długo. Ręce dosłownie mnie świerzbiły, aby pomacać wszystkie elementy stroju i włosów. Kunsztowne loki zostały zabezpieczone siateczką.



Tu już w pełni oswobodzona.



Strój Barbie w całości jest skomponowany w odcieniach różu. Nie wygląda to kiczowato, wręcz przeciwnie, zestawienie trzech odcieni tego koloru bardzo ładnie współgra.



Oczywiście wspaniałego efektu nie byłoby, gdyby nie fantastyczny, falbaniasty krój bluzki i spódnicy. Trzecim elementem stroju jest jasnoróżowa chusta zawiązana na biodrach lalki. Na stopach widzimy sandałki na szpilce w identycznym kolorze jak bluzeczka.



Barbie pochodzi z 2003 r. , Czyli z ery, gdy panował headmold Generation Girl. Nie miałam żadnej lalki z tą buzią i koniecznie chciałam to nadrobić. Mold nie jest zbyt ceniony wśród kolekcjonerów. Główny powód, to oczywiście fakt, że ta twarz, nowa twarz Barbie, zastąpiła cieszący się uwielbieniem mold Super Star. Drugi powód, to ewolucja tej, skądinąd, zgrabnej i miłej buzi, w twór o rozdętej głowie i tandetnym makijażu, który często przychodzi nam do głowy na hasło GG. Aż oczy bolą od samego patrzenia ;)


Źródło: flickr
A wielka szkoda, bo ja widzę subtelne rysy i duży potencjał. Bohemian Glamour ma pyszne, ciemnoróżowe usta ułożone w delikatny uśmiech. Tęczówki oczu są turkusowe, cień jasnobrązowy i czarne rzęsy.



Prawdziwa(!) biżuteria jest w kolorze złotym z turkusami, perłami i kolorowymi kamykami.



Przy spódnicy duża pasująca broszka.


Co mnie zachwyciło u tej lalki, to piękne, mięciutkie włosy, każdy lok jest sprężysty, no i na szczęście fryzura przez lata uległa tylko niewielkiemu odkształceniu. Kolor to brąz marsala, absolutnie zjawiskowy.


I jeszcze kilka zdjęć tej piękności.





Lalka na żywo skradła moje serce ❤️🌸

15 komentarzy:

  1. Śliczna.:) Oj sama bym chciała taką bluzeczkę i kolczyki. Mam wrażenie jakby lalka po wyjęciu z pudełka odżyła. Gratuluję udanego zakupu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudo wpadło do Twojej kolekcji! Gratuluję! :)
    Strój powala detalami, włosy są niesamowite, a buźka w tym wydaniu jest po prostu piękna. Mam ze dwie GG właśnie w podobnym wydaniu i się nimi zachwycam. To nie to, co koszmarek, który tam pomiędzy zdjęciami załączyłaś. ;)

    Z przyjemnością przerzucę zdjęcia jeszcze raz, bo jest się czym zachwycać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od razu zauważyłam przepiękną biżuterię - kolczyki i broszę. Natomiast naszyjnik już mniej ciekawy. Szkoda, że chusta w pasie nie jest turkusowa. Natomiast za moldem GG też nie przepadam. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy to ona ma boskie! Piękna panna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow, to dopiero szykowna lalka :) Jestem zachwycona jej nasyconym kolorem włosów, idealnie skomponowanym makijażem twarzy i bogatą biżuterią, nadają lalce niepowtarzalny urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa lalka, włosy są wręcz mega-przefajne, strój zdecydowanie ciekawy, biżuteria pozytywnie zaskakuje i muszę przyznać, że ta lalka bardzo do Twojej kolekcji pasuje.
    Mold GG jest opatrzony, co za dużo to niezdrowo, zwłaszcza w kiczowatym wydaniu-dlatego taki niekochany przez kolekcjonerów. Ja mam kilka ciekawych przedstawicilek GG i uważam, że da się je lubić o ile nie podchodzą pod masówkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, ona jest śliczna! Ja nie lubię Generation Girl, ale ona jest po prostu urocza, ma tak sympatyczny pyszczek, drobną buźkę, anielski wyraz twarzy i rewelacyjne loki. Ona tak daleko odbiega od tych wypacykowanych transów, co to Mattel swego czasu uskuteczniał na moldzie GG, że aż jej nie poznałam! Już sama twarz lalki jest cudna jak poranek, a jeszcze ubrano ją w tak piękny strój, że aż dech zapiera! Wspaniałe są te zwiewne falbany, które ją tak miękko otulają, a dzięki ich lekkości wcale nie czuje się, że lalka jest od góry do dołu ubrana w róż - bo to miły dla oka róż. No i ta biżuteria! Wspaniała lalka, gratuluję takiej perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie trafiłam na zdjęcia tej lalki. Jest bardzo sympatyczna z twarzy ale to loki i biżuteria mnie zachwyciły. Gratulujacje!

    OdpowiedzUsuń