środa, 18 grudnia 2019

Happy Holidays® Barbie® Doll 1996 - Happy Holidays® Series

Ponieważ w swojej kolekcji nie miałam jeszcze żadnej holidayki, postanowiłam to szybko przed świętami nadrobić. Mój wybór padł na klasyczną superstarkę w burgundzie i złocie, czyli Happy Holidays Barbie Doll z 1996 r.

Lalka została zapakowana w pokaźne pudełko. Wygląda w nim pięknie i tym razem stoczyłam prawdziwy bój ze sobą, czy ją wyciągać.


W końcu decyzja została podjęta :) i nie żałuję. Barbie bez pudełka jak dla mnie jednak wygrywa. Kolory są wyraziste, lalka ożywa.

Moja holidayka ubrana jest w przepiękną welurową, obszerną suknię w kolorze burgunda. Wykończenia są złote i białe(futerko). Przednia część sukienki to złote falbany z tłoczonymi wzorami.


Ach te detale...


Włosy Barbie to jasny blond, długie pukle uformowane są w loki. Bardzo podoba mi się karnacja lalki oraz jej niespotykany kolor tęczówek. Projektant zaszalał, ale dzięki temu wszystko świetnie do siebie pasuje.


To pewnie mój ostatni wpis w tym roku, więc życzę Wam z serca spokojnych, rodzinnych i śnieżnych świąt Bożego Narodzenia i oczywiście wymarzonej lalki pod choinką.




13 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent sobie sprawiłaś.:) Zdrowych i radosnych świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, bez holidajki kolekcja się jakby nie liczy ;p Dlatego ja mam ich sporo, ale wszystkie po 2000 r. Choć jak na osobę nielubiącą Super Star, ta lalka już dawno zwróciła moją uwagę jako najciekawsza ze wszystkich przedstawicielek owego moldu. Dlaczego ? Chyba te wielkie, większe niż normalnie i wreszcie nie niebieskie oczyska wygrywają. Kolor burgundowy uwielbiam zdecydowanie, jest dostojny, głeboki i ciepły. Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana górą od jej sukienki, chociaż bardzo kusi, żeby ją zestawić ze złotymi spodniami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. She is a very beautiful doll, made when detailing mattered. I debox my dolls also, the better to enjoy them. Merry Christmas and Happy New Year.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna. Ogromnie podoba mi się jej suknia. Takie zestawienie kolorów jest po prostu piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie odbiega od reszty serii Holiday, moim zdaniem na plus 😉

      Usuń
  6. Ona jest cudowna, też ją mam u siebie i stoi zawsze w pierwszym rzędzie. To bezapelacyjnie moja ulubiona Holidayka. Jej kolorystyka jest tak odmienna od reszty, że nie można jej pomylić z żadną inną. Ja nie miałam problemu czy wyciągnąć moją z pudła, czy ją w nim zostawić, bo rozpadło mi się w rękach. Można powiedzieć, że Barbie sama się rozpudełkowała :)
    Twobie również życzę Wesołych, zdrowych i lalkowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lalka przepiękna, no i super star! Strój bogaty i z mnóstwem detali, Mattel mógłby wrócić do jakości sprzed lat. Wesołych Świat Ci życzę i wspaniałych prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń