piątek, 6 grudnia 2019

Mikołajki

W tym roku postanowiłam wziąć udział wymiance świątecznej na jednej z barbiowych grup facebookowych. Moją mikołajką na drodze losowania została Nerchel :) i z przyjemnością chciałam Wam pokazać zawartość paczki od niej.



Udało mi się chyba prawidłowo zidentyfikować wszystkie lalki za pośrednictwem katalogu na stronie m.vk.com i z tego katalogu właśnie zrobiłam poniższe screenshoty. W kolejności siedzenia od lewej:



Co do poniższej Barbie nie mam pewności. Makijaż i fryzura pasuje, natomiast karnacja jest raczej ciemniejsza, no i ciałko zdecydowanie inne, może to hybryda?



Trzy lalki już odszykowałam, Perfume Pretty musi jeszcze zaczekać.


Moją zdecydowaną faworytką została Barbie Doll as Sugar Plum Fairy z 1997 r. Nerchel nabyła ją jako naguskę i postanowiła sama ją obszyć, trzeba przyznać, że wyszło jej znakomicie, ja dodałam tylko buty w pasującym kolorze.


Barbie jest oszałamiająco piękna, jak wszystkie koleżanki z mikołajkowej paczki, posiada headmold Super Star. Tu w wyjątkowo zjawiskowym wydaniu. Sama lalka i jej włosy są w doskonałym stanie. Aż miło popatrzeć.








11 komentarzy:

  1. wróżka jest zachwycająca <3 chyba nigdy wcześniej nie widziałam tej główki z wszytymi rzęsami.
    sukienka jest super, trzyma klimat oryginalnej ale nie jest przytłaczająca i na dodatek w dużo ładniejszym fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sugar Plum jest cudowna, to jedna z moich ulubionych baletnic Mattel'a. Ostatnio była jedna dostępna na olx, w oryginalnym stroju i ze stojakiem, ale ktoś sprzątnął mi ją sprzed nosa. No cóż, co ma wisieć, nie utonie :) Pozostałe panny też czarujące, Perfume Pretty to prawdziwy klasyk. Zaś brunetka, która o ile się nie mylę, ma na sobie sukienkę od Ruffle Fun, przypomina mi trochę Sweetheart Barbie. Zgadza się mocna opalenizna i proste rączki PTR. Gratuluję czterech nowych superstarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lalki, super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też brałam udział w wymiance :) Fajna gromadka ci się trafiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mwahaha, dobra jestem. Przegapiłam tego posta :D
    Jeszcze raz podkreślę, że się cieszę z udanej wymianki. Niech się zacnie prezentują w Twojej kolekcji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne panienki do Ciebie przyjechały. :) Baletnica jest piękna, a jej sukienka podoba mi się o niebo bardziej od oryginalnej. :)

    OdpowiedzUsuń